Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
firma snaží mi vymáhat peníze kvuli poštovné , nevyzvednuta.. ostatní eshop mu nevadilo ani nemusí zaplatit.. nelibí se mi toto eshop... snaží mi vystrašit.. sem po mozkový mrtvici , snažím uklidnit ale nejde..
aby stop okrádá zákazník o 50,- než uvedeno např 79,- Zásilkovna s dobírkou 49,-ceklem tedy 128,-
a žádá po mě aby zaplatit 178 kvůli nevyzvednuta,- , to o navíc 50,- kvůli zabalení , to není normální.. mě vadí!!
|
Tweet |
Upozorňujeme spotřebitele, že podle § 2118 občanského zákoníku platí, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a zboží převzít. Nezaplacení kupní ceny či nepřevzetí zboží je porušení smluvní povinnosti a druhá strana tak může po škůdci požadovat škodu z toho vzniklou (např. poštovné zpět a uskladnění zboží).
Pokud se však spotřebitelka domnívá, že ze strany společnosti dochází k porušování zákona, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Zákaznice paní Veronika Grossmannová si u nás nepřevzala již třetí ze čtyř objednávek na dobírku. Nikoho neokrádáme, nestrašíme ani mu nevyhrožujeme, ale jen požadujeme náhradu škody - tedy vzniklých nákladů, které jsme s objednávkou měli - náklady na zabalení zásilky, poštovné a doběrečné. Zákazníka na to zcela zřetelně upozorňujeme před objednáním a naše podmínky máme také transparentně uvedené na https://www.fanda-nhl.cz/povinnost-uhrady-nakladu-na-postovne-pri-neprevzeti-zasilky-na-dobirku/ Bohužel, paní Veronika Grossmannová s námi začala komunikovat až když jsme jí slušně vyzvali k zaplacení těchto vzniklých nákladů.
No, jediné problém je nerozumím podmínky, vidím má dlouhé články. To důvod proto nerozumím co je? protože sem neslyšící..
No, jediné problém je nerozumím podmínky, vidím má dlouhé články. To důvod proto nerozumím co je? protože sem neslyšící..
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.