Společnost


Fanda SPORT s.r.o.
nhl zboží

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75720Snaží mi vystrašit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2024, před 9 měsíci

Veronika Grossmannová

Znění stížnosti

firma snaží mi vymáhat peníze kvuli poštovné , nevyzvednuta.. ostatní eshop mu nevadilo ani nemusí zaplatit.. nelibí se mi toto eshop... snaží mi vystrašit.. sem po mozkový mrtvici , snažím uklidnit ale nejde..


Požadované řešení

aby stop okrádá zákazník o 50,- než uvedeno např 79,- Zásilkovna s dobírkou 49,-ceklem tedy 128,-
a žádá po mě aby zaplatit 178 kvůli nevyzvednuta,- , to o navíc 50,- kvůli zabalení , to není normální.. mě vadí!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2024 13:01, před 9 měsíci

Upozorňujeme spotřebitele, že podle § 2118 občanského zákoníku platí, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a zboží převzít. Nezaplacení kupní ceny či nepřevzetí zboží je porušení smluvní povinnosti a druhá strana tak může po škůdci požadovat škodu z toho vzniklou (např. poštovné zpět a uskladnění zboží).

Pokud se však spotřebitelka domnívá, že ze strany společnosti dochází k porušování zákona, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2024 15:00, před 9 měsíci

Zákaznice paní Veronika Grossmannová si u nás nepřevzala již třetí ze čtyř objednávek na dobírku. Nikoho neokrádáme, nestrašíme ani mu nevyhrožujeme, ale jen požadujeme náhradu škody - tedy vzniklých nákladů, které jsme s objednávkou měli - náklady na zabalení zásilky, poštovné a doběrečné. Zákazníka na to zcela zřetelně upozorňujeme před objednáním a naše podmínky máme také transparentně uvedené na https://www.fanda-nhl.cz/povinnost-uhrady-nakladu-na-postovne-pri-neprevzeti-zasilky-na-dobirku/ Bohužel, paní Veronika Grossmannová s námi začala komunikovat až když jsme jí slušně vyzvali k zaplacení těchto vzniklých nákladů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2024 15:10, před 9 měsíci


Veronika Grossmannová

No, jediné problém je nerozumím podmínky, vidím má dlouhé články. To důvod proto nerozumím co je? protože sem neslyšící..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2024 15:10, před 9 měsíci


Veronika Grossmannová

No, jediné problém je nerozumím podmínky, vidím má dlouhé články. To důvod proto nerozumím co je? protože sem neslyšící..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 12:13, před 7 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.