Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Minulý čtvrtek jsem nakupovala v Bille, v Řepích, mám věrnostní kartu a nashromáždila jsem na ní
více jak 200 bodů. Od 150 bodů mám na účtenkách hlášku,že mohu za svých 150 bodů získat
pětiprocentní slevu.
Vždycky jsem na toto u pokladny zapomněla, když jsem si vzpomněla, tak jsem si říkala, že
toto uplatním při větším nákupu.
Minulý čtvrtek jsem nakoupila, použila jsem kartu, na slevu jsem opět zapomněla, načež na mě volá pokladní
ať jí půjčím kartu.Nepřemýšlela jsem o tom, myslela jsem, že chce následující zákaznici zlevnit nějaký produkt,
ale nenapadlo mě, že jí chce zlevnit celý nákup za mých 150 bodů.
Až když jsem zaslechla, jak zákaznici spokojeně oznamuje tak a máte to levnější, jsem znejistěla.
Po odchodu zákaznice jsem se šla pokladní zeptat co jí vlastně zlevnila a ta mi odsekla, že máslo.
Tak jsem o tom dále nepřemýšlela, účtenku jsem bohužel po kontrole vyhodila.
V pondělí jsem šla nakupovat do jiné pobočky a tam jsem zjistila že bodů mám 66.
Hláška o 150 bodech a pětiprocentní slevě na účtence stále je, ale body chybí.
Nikdy jsem neměla s řepskou Billou problém, nikdy mě nikdo neošidil, nikdo se nikdy nespletl, proto jsem i s důvěrou
té pokladní půjčila kartu. Což už nikdy neudělám.
Ta pokladní je zřejmě nová, nikdy předtím jsem se s ní nesetkala.
Nákup se odehrál ve čtvrtek mezi devatenáctou a dvacátou hodinou. Jsem obvykle velmi tolerantní, když zjistím
nějakou nesrovnalost - v jiném řetězci - v pohodě vyreklamuji, vyříkám si a je to v pohodě, splést se může každý.
Toto ale nebylo spletení, roztržitost, nepozornost, ale úmyslné poškození. Proto mi stojí za to napsat tuto stížnost, přestože nejde o velkou částku. Je to úmysl zlevnit za mé nákupy nákup zřejmě sympatičtější klientce.
číslo mé karty je ***
Návrat 150 bodů na věrnostní kartu, a varování pokladním ve všech pobočkách před podobnými podvody.
|
Tweet |
Stav BILLA bodů dle dostupných údajů je možné zjistit z účtenky, popř. v aplikaci BILLA či na bezplatné infolince 800 153 976.
Jelikož k incidentu došlo na popud prodavačky, která dle § 430 občanského zákoníku zastupuje společnost BILLA, spol. s r. o., doporučujeme spotřebitelce obrátit se přímo na společnost a žádat navrácení bodů.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Ok, jdu sepsat stížnost znovu na Vámi uvedenou emailovou adresu.
Našla jsem dokonce účtenku ze 4.4.
Děkujeme, tým BILLA
Spotřebitelka doplnila následující:
Stížnost jsem zaslala, body mi byly vráceny, úplně omluva to nebyla, co mi bylo odepsáno, nicméně chodím teď do jiných řetězců a výrazně jsem již za tu chvilku ušetřila, neboť Billa není nejlevnější řetězec. Takže asi špatné je někdy vlastně dobré.
S ohledem na výše uvedené uzavíráme stížnost s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.