Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#75729Ukradení věrnostních bodů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2024, před 9 měsíci

Dana Puková

Znění stížnosti

Minulý čtvrtek jsem nakupovala v Bille, v Řepích, mám věrnostní kartu a nashromáždila jsem na ní
více jak 200 bodů. Od 150 bodů mám na účtenkách hlášku,že mohu za svých 150 bodů získat
pětiprocentní slevu.
Vždycky jsem na toto u pokladny zapomněla, když jsem si vzpomněla, tak jsem si říkala, že
toto uplatním při větším nákupu.
Minulý čtvrtek jsem nakoupila, použila jsem kartu, na slevu jsem opět zapomněla, načež na mě volá pokladní
ať jí půjčím kartu.Nepřemýšlela jsem o tom, myslela jsem, že chce následující zákaznici zlevnit nějaký produkt,
ale nenapadlo mě, že jí chce zlevnit celý nákup za mých 150 bodů.
Až když jsem zaslechla, jak zákaznici spokojeně oznamuje tak a máte to levnější, jsem znejistěla.
Po odchodu zákaznice jsem se šla pokladní zeptat co jí vlastně zlevnila a ta mi odsekla, že máslo.
Tak jsem o tom dále nepřemýšlela, účtenku jsem bohužel po kontrole vyhodila.
V pondělí jsem šla nakupovat do jiné pobočky a tam jsem zjistila že bodů mám 66.
Hláška o 150 bodech a pětiprocentní slevě na účtence stále je, ale body chybí.
Nikdy jsem neměla s řepskou Billou problém, nikdy mě nikdo neošidil, nikdo se nikdy nespletl, proto jsem i s důvěrou
té pokladní půjčila kartu. Což už nikdy neudělám.
Ta pokladní je zřejmě nová, nikdy předtím jsem se s ní nesetkala.
Nákup se odehrál ve čtvrtek mezi devatenáctou a dvacátou hodinou. Jsem obvykle velmi tolerantní, když zjistím
nějakou nesrovnalost - v jiném řetězci - v pohodě vyreklamuji, vyříkám si a je to v pohodě, splést se může každý.
Toto ale nebylo spletení, roztržitost, nepozornost, ale úmyslné poškození. Proto mi stojí za to napsat tuto stížnost, přestože nejde o velkou částku. Je to úmysl zlevnit za mé nákupy nákup zřejmě sympatičtější klientce.


Produkt

číslo mé karty je ***


Požadované řešení

Návrat 150 bodů na věrnostní kartu, a varování pokladním ve všech pobočkách před podobnými podvody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2024 10:18, před 9 měsíci

Stav BILLA bodů dle dostupných údajů je možné zjistit z účtenky, popř. v aplikaci BILLA či na bezplatné infolince 800 153 976.

Jelikož k incidentu došlo na popud prodavačky, která dle § 430 občanského zákoníku zastupuje společnost BILLA, spol. s r. o., doporučujeme spotřebitelce obrátit se přímo na společnost a žádat navrácení bodů.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2024 10:21, před 9 měsíci

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.4.2024 11:27, před 9 měsíci


Dana Puková

Ok, jdu sepsat stížnost znovu na Vámi uvedenou emailovou adresu.
Našla jsem dokonce účtenku ze 4.4.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2024 16:15, před 9 měsíci

Děkujeme, tým BILLA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 10:23, před 9 měsíci

Spotřebitelka doplnila následující:
Stížnost jsem zaslala, body mi byly vráceny, úplně omluva to nebyla, co mi bylo odepsáno, nicméně chodím teď do jiných řetězců a výrazně jsem již za tu chvilku ušetřila, neboť Billa není nejlevnější řetězec. Takže asi špatné je někdy vlastně dobré.

S ohledem na výše uvedené uzavíráme stížnost s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.