Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Po změně počtu kusů v Balíkovně, které mohu doručit za jeden poplatek, dojde k zablokování a nelze dál pokračovat. Jen u pěti položek. Neúspěšně řeším od 5.2.2024
Opětovné vystavení prodaných položek přesto, že jsem si tuto službu nevybral. Neúspěšně řeším od 20.2.2024.
7055991295, 7055991760, 7056077789, 7056078269 u těchto položek nejde změnit počet kusů v balíkovně. (7057667079 tato položka byla prodaná 2.4. a opět znovu vystavena. Prodanýých a znovu vystavených položek je víc.
Informovat, jak jsou mé stížnosti řešeny, dodržet termín pěti dnů na odpověď. Problém řešit a ne se stále dotazovat na už jednou zodpovězené dotazy a tím oddalovat odpověď. Odpovědět na stížnosti, které jsem poslal do datové schránky. Najmout IT odborníka a vyřešit problém. Vrátit poplatky za neoprávněně zveřejněné položky.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. (dostupných zde: https://aukro.cz/dokumenty/obchodni-podminky) bodu 2.3 může provozovateli vůči uživatelům vzniknout nárok na servisní poplatek, poplatek za vložení nabídky a poplatek za propagaci. Uživatelé jsou následně povinni hradit poplatky řádně a včas na základě zaslaných faktur.
Sazebník poplatků nalezne spotřebitel na webové adrese: https://aukro.cz/stranka/cenik.
Jestliže však k vystavení zboží a účtování poplatku za toto vystavení došlo vzhledem k nemožnosti změny počtu kusů a uživatel zboží nechtěl opětovně vystavit, je třeba se se vzniklou situací obrátit přímo na společnost. Společnost nemůže opětovně žádat po spotřebiteli uhrazení poplatku za neobjednanou službu - vystavení zboží.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
s uživatelem probíhá aktivní komunikace prostřednictvím naší zákaznické podpory, přesto přidáme vysvětlení i sem.
U všech nabídek, které nám byly předloženy jako problémové (= znovu se automaticky samy vystavily ačkoliv bylo zboží prodáno) bylo v systémovém nastavení dohledáno, že měly nastaveno: “Automaticky prodlužovat do vydražení předmětu. Po vydražení automaticky zahájit novou aukci.”. Toto bylo námi sděleno uživateli opakovaně.
Uživatel přesto toto nastavení vyvrací. Technická stránka věci je tedy není na šetření u našeho IT oddělení pro detailnější analýzu. O tomto byl uživatel rovněž informován.
Dále uživatel zmiňuje, že jsme nereagovali na jeho zprávy. Na zprávy reagováno nebylo, jelikož zprávy byly doručené na noreply e-mailovou adresu, čili se do našeho systému nedostaly. Dále však pokračujeme v komunikaci s uživatelem na správných místech a pevně věříme, že po sdělení veškerých potřebných informací, které od uživatele potřebujeme, se dobereme řešení.
V případě dotazů jsme k dispozici.
S pozdravem
Zákaznická péče, tým Aukro
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji případu, případně přidat další dotazy společnosti.
Dobrý den,
změna počtu kusů v Balíkovně, jde konečně provést, jen nevím, jak k tomu zázračně došlo. Opětovné vystavení položek po prodeji, snad konečně IT specialisté vyřeší. Zatím to vypadá, že jsem si to nastavil, přesto, že o tom nevím.
Děkuji spotřebitelské lince dTestu za rady k řešení této záležitosti. Bez této pomoci si nejsem jistý, jak dlouho by komunikace s Aukrem trvala.
S pozdravem
Václav Podlešák
Dobrý den, požadavek předáváme na dTest. Domníváme se, že již spěje ke zdárnému řešení. Dále k poslednímu příspěvku spotřebitele nemáme co doplnit.
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
S pozdravem
Zákaznická péče, tým Aukro
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost. Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.