Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při nastupování do MHD číslo 14 na zastávce Poliklinika Sever jsem byla ve dveřním prostoru. Řidič MHD (po dotazu na jeho jméno mi jej nesdělil) mě nechal udělat pouze jeden krok do vozidla přičemž jsem zbytek těla měla stále venku na chodníku a zavřel dveře při čemž mi do dveří zavřel nohu. Poté co mi do dveří zavřel nohu se dveře ihned otevřely a já zakřičela na řidiče“myslíte to vážně?” nijak na tuto situaci nereagoval, dveře za mnou zavřel a jel dál. Šla jsem za nim, žádala jeho jméno, které mi nesdělil. Řekl mi pouze, že ho to mrzí, že se mi omlouvá a nic víc s tím dělat nebude. Dle jeho slov je MHD dlouhé vozidlo a nemůže vidět všude. Zdůrazňuji, že jsem nastupoval do druhých dveří v autobuse, kde je od místa řidiče velice dobře vidět. Pokud by nebylo vidět od místa řidiče, ve zpětném zrcadle je jistě vidět. Řidič se choval velice arogantně, sdělil, že si můžu zkusit řídit MHD sama, nezajímal se, zda jsem v pořádku, zda nepotřebuji pomoc.
Jsem těhotná a vůbec nechci domyslet, co by se mohlo stát, kdyby mi řidič do dveří skřípnul místo nohy břicho. Řeknete mi k čemu jsou senzory ve dveřním prostoru?
MHD České Budějovice - linka 14 směr Vltava, čas nástupu do MHD 14:26, zastávka Poliklinika Sever. SPZ vozidla 8C2 5029
Požadují celé vysvětlení této situace. Omluva řidiče je sice lidsky na místě, nicméně žádám o řešení této situace systémově. Požaduji prošetření této situace. Zajímalo by mě také, zda Vaši řidiči procházejí nějakými školními? Jak se z Vaší strany dá těmto situacím předcházet? Opravdu se takovéto situace dějí běžně? Doufám, že je to ojedinělý případ.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnost je tedy nutné směřovat přímo ke společnosti, a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.