Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Vážená paní,pane
dne 22.8.2015 jsem navštívila v dopoledních hodinách prodejnu Tesco v Kroměříži.Udělala jsem nákup za několik set korun a při placení nastal problém,kdy pokladní na pokladně č.3 dostala několikrát telefon zda nám řádně zkontrolovala tašky.Bez problému jsme ji vše ukázali.I přesto dostala další telefonát,kdy znovu kontrolovala tašky již s namarkovaným nákupem.Při dotazu co je za problém,že si připadáme jak zloději nám odpověděla ,,taky ,že jo".Při otázce kdo volal ,zda volající nemůže přijít vyřešit problém k pokladnám pouze odpovídala ,,nevím,nemůže".Za publika dalších zákazníků to byla dost nepříjemná situace.Zaplatili jsme tedy nákup,ale dnes vím,že jsem nadále chodit nakupovat určitě nebudeme. Byla jsem velmi překvapená jaké chování a přístup k zákazníkovi se tady preferuje.Slovo děkuji,prosím, omlouvám se tady vůbec neznají.
Zaměstnanci,kteří se chovají takto neprofesiopnálně ,ať pokladní nebo bezpečnostní agentura by to měli pocítit na svých platech.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V případě podezření z krádeže jsou dle § 76 trestního řádu pracovníci oprávněni zadržet, ovšem jen po dobu nutnou, než bude podezřelý předán policii. Podezřelý nemusí nechat nahlídnout do osobních věcí, ani se ochrance nemusí legitimovat. K tomu je oprávněna až policie.