Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#7575Nevhodné chování personálu TESCO Kroměříž

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2015, před 9 lety

Alena Svobodová

Znění stížnosti

Vážená paní,pane
dne 22.8.2015 jsem navštívila v dopoledních hodinách prodejnu Tesco v Kroměříži.Udělala jsem nákup za několik set korun a při placení nastal problém,kdy pokladní na pokladně č.3 dostala několikrát telefon zda nám řádně zkontrolovala tašky.Bez problému jsme ji vše ukázali.I přesto dostala další telefonát,kdy znovu kontrolovala tašky již s namarkovaným nákupem.Při dotazu co je za problém,že si připadáme jak zloději nám odpověděla ,,taky ,že jo".Při otázce kdo volal ,zda volající nemůže přijít vyřešit problém k pokladnám pouze odpovídala ,,nevím,nemůže".Za publika dalších zákazníků to byla dost nepříjemná situace.Zaplatili jsme tedy nákup,ale dnes vím,že jsem nadále chodit nakupovat určitě nebudeme. Byla jsem velmi překvapená jaké chování a přístup k zákazníkovi se tady preferuje.Slovo děkuji,prosím, omlouvám se tady vůbec neznají.


Požadované řešení

Zaměstnanci,kteří se chovají takto neprofesiopnálně ,ať pokladní nebo bezpečnostní agentura by to měli pocítit na svých platech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2015 09:00, před 9 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V případě podezření z krádeže jsou dle § 76 trestního řádu pracovníci oprávněni zadržet, ovšem jen po dobu nutnou, než bude podezřelý předán policii. Podezřelý nemusí nechat nahlídnout do osobních věcí, ani se ochrance nemusí legitimovat. K tomu je oprávněna až policie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.