Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75757Autobus č.311 nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2024, před 9 měsíci

Eva Tobolová

Znění stížnosti

Dobrý den, čekala jsem dne 10. dubna na zastávce Liskovec,Samoobsluha a autobus který jel v 17:55 ze zastávky nezastavil.Pan autobusak měl na sobě sluchátka a jen se na mě usmál a projel dále.Podotýkám, že jsem měla v ruce modrou kartičku na autobus a mávala na něho, i přesto ovšem odjel. A já mu tedy pěkne děkuji, ale kvůli něho musím jít 10 km pěšky domu : ) Protože další autobus jede až za hodinu.


Produkt

zelený autobus linky 311, směr Frýdek - Řepiště, mladý pan autobusák, černo/hnědé vlasy


Požadované řešení

Ať se to příště už nestane a alespoň ZASTAVÍ, když vidim někoho na ZASTÁVCE !! A nebo ať se pan autobusák, taky projde domů 10 km ; )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2024 08:00, před 9 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 12:14, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.