Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, čekala jsem dne 10. dubna na zastávce Liskovec,Samoobsluha a autobus který jel v 17:55 ze zastávky nezastavil.Pan autobusak měl na sobě sluchátka a jen se na mě usmál a projel dále.Podotýkám, že jsem měla v ruce modrou kartičku na autobus a mávala na něho, i přesto ovšem odjel. A já mu tedy pěkne děkuji, ale kvůli něho musím jít 10 km pěšky domu : ) Protože další autobus jede až za hodinu.
zelený autobus linky 311, směr Frýdek - Řepiště, mladý pan autobusák, černo/hnědé vlasy
Ať se to příště už nestane a alespoň ZASTAVÍ, když vidim někoho na ZASTÁVCE !! A nebo ať se pan autobusák, taky projde domů 10 km ; )
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na e-mailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty).
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Frýdek - Místek a.s. i prostřednictvím formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.