Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilka Z 272 7154 161 , která byla zakoupena na výdejní místo u práce nebo v blízkosti domova, byla z jejich strany přesměrována úplně mimo můj rajón, kde jsem po operaci a rodina bydlí mimo výdejní místo, které bylo z jejich strany přesměrováno (MAM Prostor
U Teplárny 3, 158 00 Praha). Tudíž žádám o náhradu nebo změnu výdejního místa (původně byla na Radlické) a pokud nebylo přístupné. tak žádám o přesměrování na pobočku Relay, Zlaty Andel c.p. 344, 150 00 Praha 5 nebo Z-box Plzenska 9999, Praha 5 Kosire vedle budovy c.p. 1270. Pokud nebude přesměrování uskutečněno, žádám o finanční náhradu za zaplacenou zásilku. S pozdravem P.
Zásilka Z 272 7154 161
změna výdejního místa nebo náhrada (finanční za zaplacenou zásilku a dopravu).
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Pardubická, pošlete prosím žádost přes tento formulář: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové prověří, proč došlo k přesměrování vaší zásilky, a dohodnou se s vámi na nejlepším řešení. Věříme, že se záležitost podaří uzavřít k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.