Společnost


DIRECT pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#75760Neplnění pojistné události

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2024, před 9 měsíci

Marta Rejnartová

Znění stížnosti

Dne 2.2.2024 se mi z ničeho nic rozsvítila kontrolka a vůz přestal jet. Zavolala jsem asistenční službu pojišťovny Direct a popsala jim situaci. Bylo mi řečeno, že nemám nárok na odtah, protože se jedná o poruchu, nikoliv nehodu. Měla jsem připojištěné náhradní vozidlo na 10 dní. To mi bylo též odmítnuto poskytnout, že se to dle smlouvy jedná pouze v případě nehody. Byla jsem naprosto odkázaná na sebe, ani smluvní odtahová služba nám nechtěla pomoci, že nemám nárok. Jak je možné, že pojišťovna dělá závěry dřív, než ví, jaká porucha je na autě? Ve smlouvě je prý vytyčena pouze drobná závada, abych měla nárok na odtah. Z faktury, kterou přikládám je zjevné, že to byla jen závada na ventilku v pneumatice, ventilek byl vadný a nesnímal. Toto beru jako drobnou závadu. I přes několik mailů Direct pojišťovna odmítá proplatit fakturu za odtah a diagnostiku a to jsem po nich ani nežádala kompenzaci za neposkytnutí vozu na deset dní, na které jsem měla nárok.
Míním se obrátit na finančního arbitra či nadřazený orgán pojišťoven za neplnění pojistné události.


Produkt

Vůz značky DACIA DOKKER SPZ 3SZ 26-44


Požadované řešení

Úhrada faktury z autoservisu, případně kompenzace neposkytnutí vozu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2024 12:50, před 9 měsíci

Důležité je v tomto případě to, co bylo mezi stranami ujednáno v rámci pojistné smlouvy. V pojistné smlouvě, kterou spotřebitel uzavřel se společností, budou totiž upravena práva a povinnosti stran včetně výluk z pojištění (tj. případy, na které se pojištění nevztahuje).

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2024 09:38, před 9 měsíci

Asistenční služba vždy zjišťuje, o jakou poruchu/závadu se jedná. Pokud klient nemá dané riziko pojištěné nabízí odtah na vlastní náklady, což i v tomto případě bylo nabídnuto. V základní asistenci pro nehodu jsou pojištěné i drobné závady. Do drobných závad patří defekt pneumatiky, záměna paliva, zabouchnuté klíče a vybitá baterie. Defektem pneumatiky dle pojistných podmínek se rozumí mechanické poškození nebo zničení pneumatiky tím, že najela na ostrý předmět nebo proto, že byla ve špatném stavu. V případě jiného důvodu nepojízdného vozidla je nutné mít pojištěnou asistenci pro poruchu, kterou klientka bohužel neměla pojištěnou. Z tohoto důvodu jsme nemohli vyhovět žádosti klientky. Na náhradní vozidlo má klientka nárok pouze za podmínek, kdy je vozidlo odtaženo naší asistenční službou z důvodu jeho nepojízdnosti v rámci pojištěného rizika (dopravní nehoda, drobné závady). I tato podmínka nebyla splněna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.4.2024 15:47, před 9 měsíci


Marta Rejnartová

Na základě vyjádření autoservisu porucha nebyla prokázána. Rozsvítila se kontrolka a systém auta reagoval pouze na vadný ventilek, pokud toto neberete jako drobnou poruchu, klamete zákazníka. Jak můžete usuzovat z rozsvícené kontrolky, jakou poruchu vůz má? Když je člověk v úzkých jen se na něj vykašlete, hlavně, že platíme, že. Nedělá to opravdu dobré jméno Vaší společnosti. Nezajistili jste ani odtah, ani jste nepátrali po tom, zda je to drobná či vážná porucha, asistenční služba má řidičům pomoci v nouze, ne se na něj vykašlat. Děkuji dTestu za toto zveřejnění, aby i ostatní raději pojistili vůz jinde. Pokud Vám stojí za těch pro Vás pár kaček přijít o klienta, ukončím s Vámi spolupráci. Měla jsem u Vás pojištěn i druhý vůz, tam už jsem smlouvu rozvázala. Čekala jsem, jak se k tomuto postavíte.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 15:38, před 7 měsíci

Děkujeme stranám za reakce. S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme bez dosažení dohody stran.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.