Společnost


Boranu Online B.V.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75773Podvodne jednani k zakaznikovy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2024, před 9 měsíci

miroslav willaschek

Znění stížnosti

dobry den chci sy stezovat na podvodne jednani holandske spolecnosti provozujici seznamku my dates maji doslova otresne jednani k zakaznikovy hned vam popisu proc otresne nekale praktiky na zakaznika podvod spociva v tom ze sem sy dal inzerat na seznameni a tato spolecnost tu seznamku pouze predstira ve skutecnosti zakaznik si nedopisuje s nejakou potencialni skutecnou zenou ale dopisuje si ve skutecnosti s nejakym automatem takze na teto spolecnosti sy nikdy nemuzete najit vhodneho partnera vse je fingovane pocitacovym robotem a stoji to nemale penize takze tato seznamka je podvod jako hrom mam to osobne overene na sto procent ze se jedna o otresny podvod zadne odstupne po teto spolecnosti nechcy ale jde my o to aby to dopisovani neridil nejaky pocitacovy robot ale opravdove zeny na seznameni to prece nejde aby takovy podvod teto spolecnosti porad vychazel oni se budou samozrejme branit my ale jde o spravedlive prosetreni tohoto udajneho podvodu na zakazniky prosime vas o napravu teto spolecnosti s uctou pan willaschek miroslav email ***


Požadované řešení

nic po nich nechcy jenom at tato spolecnost skonci s podvodnym jednanim k zakaznikum a aby zase mela ferove jednani k zakaznikum tento podvod musi byt odhalen a tato seznamka musi zase do budoucna mit k zakaznikum ferove jednani a tim budu pak spokojen


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2024 10:05, před 9 měsíci

Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti (zahraničního subjektu se sídlem v Nizozemí), doporučujeme mu se obrátit se stížností na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.

Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Pokud má spotřebitel podezření na podvodné jednání společnosti, může se obrátit i na orgány činné v trestním řízení, např. na Policii ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 12:58, před 7 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 13:42, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.