Společnost


Boranu Online B.V.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75773Podvodne jednani k zakaznikovy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2024, před 10 měsíci

miroslav willaschek

Znění stížnosti

dobry den chci sy stezovat na podvodne jednani holandske spolecnosti provozujici seznamku my dates maji doslova otresne jednani k zakaznikovy hned vam popisu proc otresne nekale praktiky na zakaznika podvod spociva v tom ze sem sy dal inzerat na seznameni a tato spolecnost tu seznamku pouze predstira ve skutecnosti zakaznik si nedopisuje s nejakou potencialni skutecnou zenou ale dopisuje si ve skutecnosti s nejakym automatem takze na teto spolecnosti sy nikdy nemuzete najit vhodneho partnera vse je fingovane pocitacovym robotem a stoji to nemale penize takze tato seznamka je podvod jako hrom mam to osobne overene na sto procent ze se jedna o otresny podvod zadne odstupne po teto spolecnosti nechcy ale jde my o to aby to dopisovani neridil nejaky pocitacovy robot ale opravdove zeny na seznameni to prece nejde aby takovy podvod teto spolecnosti porad vychazel oni se budou samozrejme branit my ale jde o spravedlive prosetreni tohoto udajneho podvodu na zakazniky prosime vas o napravu teto spolecnosti s uctou pan willaschek miroslav email ***


Požadované řešení

nic po nich nechcy jenom at tato spolecnost skonci s podvodnym jednanim k zakaznikum a aby zase mela ferove jednani k zakaznikum tento podvod musi byt odhalen a tato seznamka musi zase do budoucna mit k zakaznikum ferove jednani a tim budu pak spokojen


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2024 10:05, před 10 měsíci

Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti (zahraničního subjektu se sídlem v Nizozemí), doporučujeme mu se obrátit se stížností na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.

Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Pokud má spotřebitel podezření na podvodné jednání společnosti, může se obrátit i na orgány činné v trestním řízení, např. na Policii ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 12:58, před 7 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 13:42, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.