Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den jsem na hlavním nádraží je 6.49 hod 12.4.2024 přihlásit oběd zpoždění vlaků už mi to začíná s*** Minule jsem psal že pokud se to ještě jednou bude zpoždění že to budu řešit svojí cestou Posílám k vám kontrolu a budu to řešit svým způsobem a stěžujte si komu chcete pořád nějaký zpoždění pořád nějaký výuky Vy jste tady v tom soudním státě dělat co všechno co chcete já jedu Komunistický režim a takhle to nejde to ne sesadím z funkce ředitele Českých drah aby se to příště uvědomil tohle už přece není možné Když to neřešíte vy Budu to řešit já nemám to ztratit já ne
Chci aby jsi to řešilo hned ne až potom
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.