Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75786Autobus nezastavil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2024, před 9 měsíci

Milena Šišoláková

Znění stížnosti

Dnes 12.4.23 jsem čekala na spoj který jede Malenovice křižovatka do Brna a i když jsem na řidiče mávala aby zastavil,tak se vůbec neotěžoval. Proto už vím,že s touto společností nehodlám nadále jezdit.


Požadované řešení

Na tel. Které je uvedené na IDOs mě bylo řečeno,že jsem nestála tam kde jsem měla.coz není pravda


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2024 12:16, před 9 měsíci

V případě, že bylo řádně uvedeno (např. v aplikaci nebo na tabuli s odjezdy) v kolik hodin a kde mohou cestující spoj očekávat atd. a služba by byla řádně poskytnuta, jednalo by se o pochybení spotřebitele.

Pokud však nebyla služba poskytnuta, má spotřebitel možnost uplatnit u společnosti reklamaci. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu zaplatil.

Porušila-li společnost skutečně svou smluvní povinnost, má spotřebitel rovněž právo domáhat se náhrady škody, která mu z důvodu porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. V takovém případě bude na spotřebiteli, aby prokázal, že mu vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti a vznikem škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 13:04, před 7 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 13:42, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.