Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dnes 12.4.23 jsem čekala na spoj který jede Malenovice křižovatka do Brna a i když jsem na řidiče mávala aby zastavil,tak se vůbec neotěžoval. Proto už vím,že s touto společností nehodlám nadále jezdit.
Na tel. Které je uvedené na IDOs mě bylo řečeno,že jsem nestála tam kde jsem měla.coz není pravda
|
Tweet |
V případě, že bylo řádně uvedeno (např. v aplikaci nebo na tabuli s odjezdy) v kolik hodin a kde mohou cestující spoj očekávat atd. a služba by byla řádně poskytnuta, jednalo by se o pochybení spotřebitele.
Pokud však nebyla služba poskytnuta, má spotřebitel možnost uplatnit u společnosti reklamaci. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu zaplatil.
Porušila-li společnost skutečně svou smluvní povinnost, má spotřebitel rovněž právo domáhat se náhrady škody, která mu z důvodu porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. V takovém případě bude na spotřebiteli, aby prokázal, že mu vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti a vznikem škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.