Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#75788Nefunkční sekačka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2024, před 9 měsíci

Zdeněk Landovský

Znění stížnosti

Sekačka zakoupená u vás již pět let stojí ve sklepě nepoužívaná protože nejde nastartovat. Sekačku jsem zakoupil kvůli práci nebo jsem již v pokročilém věku ale stále ji nemůžu nastartovat. Na reklamaci byla již dvakrát ale nikdy to nebylo vyřešeno do konce.


Produkt

Patriot LM 40 PSP


Požadované řešení

Zprovoznit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2024 07:16, před 9 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. V tomto případě již však tato lhůta dle popisu stížnosti uplynula.

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2024 08:16, před 9 měsíci

Pro pana Landovského se rádi pokusíme najít řešení. Podstatné však pro zdárný průběh je, aby nám sdělil, s čím se před lety se strojem potýkal, zda má na něj např. ještě prodlouženou záruku (nutno doložit fakturou či záručním listem) a ideálně abychom znali servis, který navštěvoval a čísla jeho zakázek. Pokud stroj v záruce není, přesto můžeme po jeho předání posoudit jeho technický stav a nalézt nějaké vstřícné východisko.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2024 13:45, před 9 měsíci

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl požadované informace doplnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 11:20, před 9 měsíci

Spotřebitel nám poskytnul následující vyjádření:
Sekačka není v záruce a byl bych rád kdyby Mountfield reagoval a pomohl mi s opravou a zprovozněním. Děkuji Landovský

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2024 11:25, před 9 měsíci

Dobrý den, jsme rádi, že pan Landovský reagoval, nicméně v jeho odpovědi chybí to nejpodstatnější, o co jsme ho žádali. Tedy alespoň čísla zakázek nebo nám sdělit servis, na který se bude obracet nebo který má nejblíže. Pak mu rádi pomůžeme. Žádáme znovu o doplnění potřebného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 12:19, před 9 měsíci

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Protože vyjádření směřuje na spotřebitele, přeřazujeme stížnost zpět na něj, aby mohl poskytnout společností požadované informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2024 13:40, před 9 měsíci

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Dobrý den,

Dokumenty po pěti letech již žádné nemám, stroj byl na reklamaci dvakrát v mountfieldu v Liberci . Závada je pořád stejná jako při reklamaci nestartuje.

Zdravím
Landovský"

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby na výše uvedené mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2024 14:09, před 9 měsíci

Děkujeme panu Landovskému za doplnění potřebného. Na základě našeho příslibu se může se svým strojem zastavit u našich kolegů v libereckém servisu a nechat ho zde na posouzení technického stavu. To pro něj provedeme v rámci vstřícného gesta zcela bezplatně. Následně pak navrhneme řešení, co se dá se strojem dále udělat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.5.2024 12:26, před 9 měsíci


Zdeněk Landovský

Dobrý den děkuji za za vše co jste pro mě udělali sekačku odvezu a dám vědět jak to dopadlo zdravím Landovský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 10:09, před 8 měsíci

Děkujeme spotřebiteli za informaci.

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele, aby mohl informovat o výsledku a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2024 13:29, před 7 měsíci

Opětovně žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 14:42, před 6 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.