Společnost


ČSAD Česká Lípa a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75794Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2024, před 9 měsíci

Matouš Krkoška

Znění stížnosti

Dnes 12.04.2024 jsem chtěl v 18:36 jet autobusem č. 400 z České Lípy do Prahy , kdy mi při placení platební kartou v telefonu, terminál napsal, že platba neproběhla. S panem řidičem jsme to zkoušeli ještě jednou a když to nefungovalo, zkoušel jsem přiložit platební kartu. Terminál opět napsal, že platba neproběhla a jelikož jsem u sebe neměl hotovost tak jsem z autobusu vystoupil. Po příchodu domů asi po deseti minutách mi v telefonu vyskočilo oznámení, že se mi odečetlo 124 korun z účtu při platbou v autobusu.
Děkuji za případné rychlé řešení. Krkoška.


Produkt

Jízda z České Lípy do Prahy, Střížkov


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2024 08:18, před 9 měsíci

V tomto případě by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Žádost o vrácení peněz je možné směřovat i přímo ke společnosti např. na e-mail: info@csadcl.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 13:58, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.