Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#7580Nepřitetí reklamovaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2015, před 9 lety

Kateřina Dvořáková

Znění stížnosti

Jednalo se o reklamaci hodinek koupených v Planeo, Fast Čr,a.s. Zaměstnanec prodejny Planeo odmítl přijmout reklamaci hodinek,protože,jak nám vysvětlil,oni jsou Planeo elektro a my musíme do Planeo quick time. Z jakého důvodu? Na záručním listě je uvedena firma Fast Čr,a.s.a IČO je přece stejné! Proč tedy ta neochota?


Produkt

Hodinky Secco


Požadované řešení

Zajímá mě,zda byl zaměstnanec Planeo "elektro" v právu? Proč nemohl prostě reklamaci přijmout a odeslat?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2015 08:19, před 9 lety

Dle občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele má prodejce ze zákona povinnost přijmout reklamaci v kterékoli své provozovně, která je pro to s ohledem na prodávané zboží nebo poskytované služby vhodná, případně i v sídle nebo místě podnikání.
Spotřebitel se musí řídit pokyny prodejce v záručním listě a v případě opravy se obracet na určený servis, je-li v místě prodejce nebo v místě pro spotřebitele bližším.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2015 19:54, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.