Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jednalo se o reklamaci hodinek koupených v Planeo, Fast Čr,a.s. Zaměstnanec prodejny Planeo odmítl přijmout reklamaci hodinek,protože,jak nám vysvětlil,oni jsou Planeo elektro a my musíme do Planeo quick time. Z jakého důvodu? Na záručním listě je uvedena firma Fast Čr,a.s.a IČO je přece stejné! Proč tedy ta neochota?
Hodinky Secco
Zajímá mě,zda byl zaměstnanec Planeo "elektro" v právu? Proč nemohl prostě reklamaci přijmout a odeslat?
|
Tweet |
Dle občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele má prodejce ze zákona povinnost přijmout reklamaci v kterékoli své provozovně, která je pro to s ohledem na prodávané zboží nebo poskytované služby vhodná, případně i v sídle nebo místě podnikání.
Spotřebitel se musí řídit pokyny prodejce v záručním listě a v případě opravy se obracet na určený servis, je-li v místě prodejce nebo v místě pro spotřebitele bližším.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.