Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#75815Okrádání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2024, před 9 měsíci

David Horváth

Znění stížnosti

Lidé dávejte se pozor ve všech prodejnách Albert skrz republiku! Albert Vás okrádá o peníze aniž by jste to věděli.A otázka kde? Tak na pečivu. Chleba má cca správnou váhu ale rohlíky mají mít 43g ale ani jeden nemá tuto váhu při koupi 6 kusů tukového rohlíku by měli mít 258g ale realita je taková že při koupi 7 rohlíku je cca váha kolem 258g a při koupi 12 rohlíku musíte přihodit ještě dva aby jste byly na reálné váze.A o sladkém pečivu ani nemluvím šátečky plněné marmeládou tak ty gramažově taky nesedí.Tak kdo si nepreváží pečivo tak platí za to co vlastně nemá ale jen na pohled tak se nenechávejte okrádat.


Produkt

Tukový rohlík a jiné pečivo


Požadované řešení

Buď pečivu navrátit reálnou váhu nebo pečivo slevnit podle toho kolik ve skutečnosti váží a napsat k cenovkam cca skutečnou váhu a ne jen fiktivní pro oči


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2024 08:44, před 9 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Prodávající je rovněž povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti dle § 3 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V případě pochybení se jedná přestupek dle § 24 zákona o ochraně spotřebitele, za který může Česká obchodní inspekce udělit prodejci sankci. Podnět k prošetření lze podat zde https://www.coi.cz/podatelna/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.