Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jelikož nejsme spokojeni se svým dodavatelem internetu, dostali jsme nabídku od obchodního zástupce společnosti O2. Pán byl velice příjemný a milý.
U svého dodavatele jsme tudíž podali výpověď s výpovědní dobou 30 dní (jedná se o standartní dobu) a očekávali domluvený příchod technika O2, který nám měl internet připojit. Bohužel byla zjištěná technická porucha (porušený kabel), který měl být opraven do 30 dnů společností Cetin.
Po cca 14 dnech, kdy už nám dochzel čas u stávajícího dodavatele internetu, jsme se tázali společnosti O2, jak to vypadá s opravou. Načež nám bylo řečeno, že technický problém nelze vyřešit a smlouva nám byla tudíž bez náhrady zrušena. O tom nás ale nikdo neinformoval, a kdybychom nebyli proaktivní, nevíme to asi ani za 10 let.
Jelikož nám "docházel čas", museli jsme horkotěžko hledat nového provozovatele internetu. Našli jsme a snad to vyjde.
Chápeme, že některé problémy nejdou vyřešit, ovšem nechápeme a velmi nás štve, že tak veliká a podle svých slov nejlepší společnost O2 neumí svým zákazníkům dát vědět, že jim ruší službu.
S pozdravem
Ladislav Kozák
Internet Max 100 mb se stříbrnou televizí O2, objednávka ***
Omluva od společnosti O2
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami. Jedním ze zákonem stanovených důvodů je také nemožnost dodání služby odpovídající objednávce.
Podle § 1764 občanského zákoníku však platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh. Pokud by tedy bylo možné závazek splnit, mohl by spotřebitel na poskytnutí služby trvat.
V tomto případě však spotřebitelka žádá od společnosti pouze omluvu. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.