Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.7.2015 jsem zakoupil díly k PC společně s nabídkou "sestavení PC z vybraných komponent".
Po hodině uživání se objevila vada grafické karty.
Následující pracovní den (27.7.2015) jsem dané zboží reklamoval s tím, že jsme se s prodejcem domluvili na vrácení peněz.
Dne 3.8.2015 mi přišlo upozornění, že zboží bylo přijato v servisu. Objevili ještě více vad, než jsem sám dokázal najít, k "Zákazník požaduje tento způsob řešení reklamace" napsali "oprava" a jako odůvodnění závady napsali "odpovídá době používání".
Zboží jsem zakupoval nové, tak nechápu jak může stav zboží odpovídat době používání.
Od 3.8.2015 nedali vědět, jestli si mám zboží vyzvednout a jestli si ho mám vůbec vyzvednout. Dle mého názoru netrvá výměna grafické karty celý měsíc.
Na základě podstatného porušení smlouvy (změna řešení reklamace, bez vědomí kupujicího) žádám o odstoupení od smlouvy.
(V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
bezplatné odstranění vady opravou;
přiměřenou slevu z kupní ceny,
vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.)
VGA nV Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
Požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Pospíšile.
Dle informací od kolegů z Příbrami by měla být reklamace ukončena během následujícího dne
(tedy ve 30-ti denní lhůtě). Oprava PC se protáhla díky reklamaci grafické karty a navíc kolega zjistil problém na skříni počítače. Jakmile bude reklamace vyřízena budete informován.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den pane Stýblo.
Není problém, že reklamace trvala celých 30 dní, ale že v mém dokladu, který jsem dostal při reklamaci, je napsáno "zákazník má domluveno s CZC vratku do 14 dnů". Nechápu tedy, proč mám čekat na opravu PC, když mám dostat zpátky své peníze, které jsem vyhodil za vaše vadné zboží.
Pospíšil Jindřich.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
Vyřízení reklamace trvalo celých 30 dní a doručení jim zabralo další 3 dny. Problém je takový, že možná PC doručili, ale úplně někde jinde, než je uvedena doručovací adresa. V daný moment netuším, kde se PC nachází protože společnost, které PC předali, aby jej doručila, vůbec nenapsala, kde balík doručili.
Balík převáželi 6x. Přesně: z Příbrami do Říčan, z Říčan do Ostravy, z Ostravy do Brna, z Brna na neznámou adresu a zpět, z Brna na neznámou adresu. Vzhledem k tomu, jak mi byl balík doručen poprvé, je podle mého názoru PC znovu poškozeno. I přesto, že reklamace má být řešena jako vrácení zboží do 14 dnů, je takovéto zacházení s balíkem nepřípustné a byl bych nucen PC znovu reklamovat z důvodu vzniklých škod způsobené neustálým převážením po Českých silnicích.
Volal jsem na zákaznickou linku a bylo mi sděleno, že s tím nemohou nic dělat. Podařilo se mi sice konečně vysvětlit, že to mělo být bráno jako vrácení do 14 dnů, ale jejich reakce byla taková, že musím mít PC fyzicky u sebe, aby se to dalo provést.
Momentálně nemám PC ani peníze a nemám ponětí, kde PC je.
Dobrý den.
Pan Pospíšil při dotazu na naší infolince na reklamování zboží byl informován, že lze buď PC sestavu reklamovat a nebo vrátit do 14ti dnů, že bude záležet na domluvě na pobočce.Na základě obdrženého protokolu s žádostí o reklamaci, jsme postupovali dále.
Zboží bylo dále zasláno na adresu uvedenou na tomto protokolu, podepsaného zákazníkem. PC zákazník již má u sebe, grafická karta byla opravena.
Milan Novosad
Žádáme spotřebitele, aby potvrdil, zda opravené zboží bylo vráceno a jestli tak bylo dosaženo dohody ve sporu. Pokud se tak stalo, může spotřebitel stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.