Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
od 10.4. 2024 je zásilka na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4. 11. 4. 2024 na můj dotaz, kdy bude zásilka dodána mně bylo odpovězeno, že v Z-boxu nebylo místo a zásilka se vrátila na výše uvedené depo v pátek 12.4. 2024, mně bylo opět sděleno, že zásilka je na depu, že se pokusí odeslání urychlit a dnes tj. 15.4.2024 jsem dostal odpověď, že zásilka byla dána do Z-boxu již 11.4.2024, ale kurýr ji tam dal špatně a zásilka je v Z-boxu zaseknutá, že musí přijet technik, kterých máte málo, ale do pátku 19.4. 2024 bych si mohl snad vyzvednout. Zvláštní asi jsem naletěl klamavé reklamě, že většinou dodáte do druhého pracovního dne.
Bunda na motorku Ozone Dart, černá - velikost L
v první řadě by se měl ihned vyslat technik, pokud je zásilka zaseknutá v Z-boxu, nebo okamžitě odeslat z depa do Z-boxu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Gále, mrzí nás, že řešíte takovouto situaci. Je dobře, že jste se spojil s operátory a situaci řešil přímo s nimi. Ujišťujeme vás, že kolegové dělají maximum pro to, aby technik Z-BOX navštívil co nejdříve, někdy to však může chvíli trvat. Prosíme vás proto o trpělivost. Kolegové by se s vámi měli spojit, jakmile budou vědět něco bližšího, a domluvit se s vámi na dalších krocích. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.
Spotřebitel nás po uzavření stížnosti informoval, že mu bylo zboží dodáno. Stížnost proto nově uzavíráme s dosažením dohody stran.