Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání a zaplacení zboží do několika minut objednávka zrušena z důvodu že dodavatel není schopen zboží dodat. objednávka byla 26.2 2024
FixPart
Objednávka 202402571674 zrušena
Vážený/á David Andres,
Dnes jsme byli informováni dodavatelem, že následující produkt z Vaší objednávky (202402571674) nelze doručit:
1x Braun upevňovací hřeben - kammaufsatz 3 -24 mm
Hledali jsme alternativy, ale bohužel se zdá, že nejsou k dispozici. Můžete to zkusit u výrobce Vašeho spotřebiče, ale obávám se, že tento výrobek je nedoručitelný.
Zaplacená částka Vám bude vrácena ještě dnes. V příloze naleznete také dobropis. Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, bohužel jsme Vás nemohli informovat dříve kvůli pozdnímu oznámení od dodavatele. Dostupnost jsme rovněž aktualizovali na našich webových stránkách.
Doufáme, že jsme Vás dostatečně informovali.
S pozdravem,
FixBot
Automatická zpráva
W: fixpart.cz
FixPart Česko
číslo objednávky 202402571674. výrobek Braun, upevňovací hřeben.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nedodal-li prodávající objednané zboží a navíc odstoupil od kupní smlouvy, má povinnost vrátit spotřebiteli peněžní prostředky odpovídající spotřebitelem uhrazené částce.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.