Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#7586Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2015, před 9 lety

Monika Kahounová

Znění stížnosti

V Okay v Mladé Boleslavi jsem zakoupila a později i reklamovala tablet Asus 7799 Kč , 3 krát reklamace uznána po čtvrté při žádosti o odstoupení od smlouvy neuznáno. Při tom poslední poruchu mám nafocenou v telefonu kde je i datum. během poslední reklamace mi vypršela záruka. I přesto že reklamaci neuznali v tabletu je přehraný softvér.Po pokusu o telefonickou domluvu nás operátorka odmítla přepojit na odpovědnou osobu. Proto jsme poslali i email s odezvou že to prověří. Po 23.dnech bez odezvy nám došla trpělivost a zaslali jsme 2. email. Druhý den do mailu přepapouškovali přesná slova prodavače z Boleslavské prodejny že tablet testoval 15 h na prodejně a nic se neprojevilo. Ale ja jsem jasně uvedla že závada je nepravidelná!


Produkt

tablet Asus ME301TPINK


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2015 17:58, před 9 lety

Pokud prodejce reklamaci zamítl a věc přesto uvedl do továrního nastavení, pak tento postup prodejce jednak nerespektuje právo spotřebitele na uplatnění a vyřízení reklamace zákonným způsobem, čímž je zasahováno do jeho vlastnického práva, a jednak spotřebiteli znemožňuje prokázat, že odstraněný nedostatek byl skutečně vadou, neboť takovýto postup může vadu dočasně skutečně zakrýt. Toto jednání podle nás naplňuje znaky správního deliktu a lze tedy podat podnět na Českou obchodní inspekci.
Spotřebitel si rovněž může nechat vypracovat znalecký posudek, který by měl prokázat, zda se jedná o vadu či nikoliv. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2015 08:28, před 9 lety

Vážená paní Kahounová,

ráda bych reagovala na Váš podnět týkající se reklamace tabletu Asus, který jste zakoupila na prodejně OKAY v Mladé Boleslavi dne 29. 6. 2013.

Na jeho základě se celou situací pečlivě zabýval náš reklamační specialista, který prověřil veškeré okolnosti případu a v celé věci intenzivně komunikoval také s odborným servisem.
Chápeme samozřejmě komplikace, které jste s tabletem byla nucena řešit a rádi bychom Vám proto vyšli vstříc a celou situaci vyřešili k Vaší plné spokojenosti. Dovoluji si Vás proto nyní pozvat k návštěvě prodejny OKAY 1091 Mladá Boleslav, kde Vám personál oproti dodání tabletu včetně veškerého příslušenství vrátí peníze. Pracovníci pobočky jsou o celé záležitosti informováni, nemělo by proto dojít k žádným nepříjemnostem.

Pevně věřím, že i přes nastalé nepříjemnosti budete s řešením celé věci spokojena. Protože je pro nás Váš názor důležitý, oceníme Vaši zpětnou vazbu prostřednictvím hodnocení na tomto portále.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2015 10:01, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.10.2015 17:36, před 9 lety


Monika Kahounová

Dobrý den, vedoucí na prodejně ďál ještě scénu že s tím nesouhlasí ale peníze mi byli vráceny . Dtestu moc děkují!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2016 16:56, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.