Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
V Okay v Mladé Boleslavi jsem zakoupila a později i reklamovala tablet Asus 7799 Kč , 3 krát reklamace uznána po čtvrté při žádosti o odstoupení od smlouvy neuznáno. Při tom poslední poruchu mám nafocenou v telefonu kde je i datum. během poslední reklamace mi vypršela záruka. I přesto že reklamaci neuznali v tabletu je přehraný softvér.Po pokusu o telefonickou domluvu nás operátorka odmítla přepojit na odpovědnou osobu. Proto jsme poslali i email s odezvou že to prověří. Po 23.dnech bez odezvy nám došla trpělivost a zaslali jsme 2. email. Druhý den do mailu přepapouškovali přesná slova prodavače z Boleslavské prodejny že tablet testoval 15 h na prodejně a nic se neprojevilo. Ale ja jsem jasně uvedla že závada je nepravidelná!
tablet Asus ME301TPINK
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud prodejce reklamaci zamítl a věc přesto uvedl do továrního nastavení, pak tento postup prodejce jednak nerespektuje právo spotřebitele na uplatnění a vyřízení reklamace zákonným způsobem, čímž je zasahováno do jeho vlastnického práva, a jednak spotřebiteli znemožňuje prokázat, že odstraněný nedostatek byl skutečně vadou, neboť takovýto postup může vadu dočasně skutečně zakrýt. Toto jednání podle nás naplňuje znaky správního deliktu a lze tedy podat podnět na Českou obchodní inspekci.
Spotřebitel si rovněž může nechat vypracovat znalecký posudek, který by měl prokázat, zda se jedná o vadu či nikoliv. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Kahounová,
ráda bych reagovala na Váš podnět týkající se reklamace tabletu Asus, který jste zakoupila na prodejně OKAY v Mladé Boleslavi dne 29. 6. 2013.
Na jeho základě se celou situací pečlivě zabýval náš reklamační specialista, který prověřil veškeré okolnosti případu a v celé věci intenzivně komunikoval také s odborným servisem.
Chápeme samozřejmě komplikace, které jste s tabletem byla nucena řešit a rádi bychom Vám proto vyšli vstříc a celou situaci vyřešili k Vaší plné spokojenosti. Dovoluji si Vás proto nyní pozvat k návštěvě prodejny OKAY 1091 Mladá Boleslav, kde Vám personál oproti dodání tabletu včetně veškerého příslušenství vrátí peníze. Pracovníci pobočky jsou o celé záležitosti informováni, nemělo by proto dojít k žádným nepříjemnostem.
Pevně věřím, že i přes nastalé nepříjemnosti budete s řešením celé věci spokojena. Protože je pro nás Váš názor důležitý, oceníme Vaši zpětnou vazbu prostřednictvím hodnocení na tomto portále.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, vedoucí na prodejně ďál ještě scénu že s tím nesouhlasí ale peníze mi byli vráceny . Dtestu moc děkují!
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.