Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#75869Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2024, před 9 měsíci

Robert Hoznour

Znění stížnosti

Opakovaně se snažím odstoupit od smlouvy a jsou mi nadále účtovány.


Produkt

Číslo zákaznické karty 5037280582


Požadované řešení

Ukončení služby, odtsoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2024 10:55, před 9 měsíci

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti (dostupných zde: https://www.skylink.cz/ke-stazeni) "v případě uzavření Smlouvy prostředky komunikace na dálku nebo mimo provozovny prodejce může Uživatel od Smlouvy písemně bez uvedení důvodů odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření. Lhůta je zachována, pokud Uživatel v jejím průběhu odešle Poskytovateli oznámení, že od Smlouvy odstupuje. Poskytovatel je však oprávněn odpočítat od zaplacené ceny za službu Skylink poměrnou část ceny za službu poskytnutou do okamžiku odstoupení od Smlouvy."

Dále je zde stanoveno následující: "Uživatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy, pokud:
- nesouhlasí se změnou podmínek a současně má právo odstoupit od Smlouvy bez sankce (v souladu s bodem 8.1 podmínek), přičemž je oprávněn odstoupit od Smlouvy nejpozději do jednoho měsíce ode dne oznámení změny těchto podmínek. Právní účinky takového odstoupení od Smlouvy nastávají dnem, kdy změna těchto podmínek a/nebo Ceníku nabude účinnosti;
- Poskytovatel neposkytne službu Skylink v rozsahu, standardu a kvalitě, jak je stanoveno ve Smlouvě a/nebo těchto Podmínkách, a to ani po opakované uznané reklamaci. Smlouva je ukončena okamžikem, kdy je projev vůle oprávněné strany ukončit Smlouvu doručen druhé straně. Právo odstoupit od Smlouvy zaniká uplynutím jednoho měsíce ode dne doručení oznámení o uznání opakované stížnosti Uživatele, a to i v případě, že porušení povinností stále trvá;
- Poskytovatel neinformuje Uživatele o výsledku šetření reklamace ve lhůtě stanovené v odstavci 12.5 podmínek. Smlouva zaniká okamžikem, kdy je projev vůle oprávněné strany odstoupit od Smlouvy doručen druhé smluvní straně. Právo na odstoupení od Smlouvy zaniká jeden měsíc ode dne uplynutí lhůty pro
oznámení výsledku reklamace."

V oznámení o odstoupení je Uživatel dle podmínek povinen uvést své jméno, příjmení a číslo karty.

Mimo odstoupení od smlouvy je uživatel oprávněn "Smlouvu, která je uzavřena na dobu neurčitou, písemně vypovědět i bez uvedení důvodu. Výpovědní lhůta je v tomto případě jeden měsíc a začíná plynout první den kalendářního měsíce následujícího po měsíci, kdy byla písemná výpověď doručena druhé smluvní straně. V případě výpovědi smluvního vztahu ze strany Uživatele se již uhrazené poplatky a předplatná nevracejí. Uživatel nemá toto právo v případě, že využije speciální nabídky Poskytovatele, která je spojena se závazkem odebírat služby po určitou dobu sjednanou ve Smlouvě, nebo v případě Smlouvy uzavřené na dobu určitou."

Na společnost je možné se obrátit ohledně ukončení smlouvy i prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.skylink.cz/kontaktni-formulare.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucembursku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království (jde-li o společnost, která pohledávku postoupila). Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 15:47, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.