Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7587Nevhodné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

50 minut 1 sekunda

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2015, před 9 lety

Václav Herman

Znění stížnosti

Dobrý den,chování zaměstnance pobočky Bystřice u Benešova p.Podlipskéje teda ozdoba české pošty.Dnes24.8.2015 Jsem měl tu čest.Arogance ,výsměch do očí a vyraz trhni si.Vyzvedaval jsem si balíček a při dotazu proč nebyl avízovaný mi řekla že asi neměla telefon paní doručovatelka.Slýchal jsem různe stížnost na poštu v Bystřici ale dnes jsem to zažil na vlastní kůži.Ta paní tam nema co dělat je to vaše ostuda.To že za přepážkou jindy pobíhají děti a se slovy pojd si zmačknou roletu při podavaní balíku no prosím,debaty a neochota vedoucí snad tam ani není.Dopis doručují asi takto ,otevřene dveře do restaurace a hodí ho na zem ,doručovatelka balíků je šílenec za volantem .Prosím udělejte tomuto jednání přítrž je to vaše ostuda.Děkuji V.Herman


Požadované řešení

Citelný finanční postih ale nejlepe vyhazov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2015 17:43, před 9 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.