Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den,dnes jsem sel odeslat balik do balikovny ceska posta Letovice.
Oteviraci doba od 10h ,cekal jsem deset minut nez otevreli,tedy cca 5lidi ceka az rozchrapany postacky otevřou dveře a zacnou uradovat,další 5min nez se vyhrnou rolety a zacnou něco delat.
Posilal jsem balik do balikovny ,klasicka bananovka krabice 51x40x24.Znudena pani v okne asi nemela zajem vstát a jit do okynka balikovna kam se zasilky podavaji pro svoji velikost ,a rekla,ze krabice je moc velka,v podmínkách české posty je max rozmer 70x50x50,coz se s prehledem velikostne vesel.
Hned jsem oponoval,ze uz posilam po ste a nikdy jsem nemel problém,ze mne to zivi a posilam lidem sve výrobky tj.klavirni stolicky.
Pani arogantne machrovala,ze je vedouci posty J. S. ,a ze ona nejlepe vi jaky ma byt rozmer zasilky.takze jsem musel jet o 30km vzdalenejsi postu do Lipuvky,coz mi zpusopilo další finacni vydaje.ktere hodlam pozadavat od vseznale vedouci S.
Prosim o napravu nemam cas resit aroganci nejake neznale postacky,která dostala funkci a dela důležitou
S pozdravem Petr Sedlar
balikovna
nahrada skody 1500kc za cestu a cas na jinou postu
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.