Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Totální neschopnost na personálním a sekretariátu.Házení klacky pod nohy a jiné hajzlárny (paní I.Z. hlavne).prosime o lepší vedení a profesionalitu ve městě blansko.Kaufland sme brali vždy za dobrou firmu ale co je moc to je moc.
PS:Lidé z Blanska
Totální šikana na pracovišti(IRENA Zouharová).Dělají si tam snad co chcou a nemluvě o vyplaceni Neschopnosti.1 z příkladu:Schválně poslali pozdě lístek na peníze aby dotyčné zkomplikovali život ta nemá teď na nájem a pod.
PS:Nejsme sami co si na ni ztězují
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k mimosoudnímu řešení spotřebitelských právních sporů, nikoliv pracovněprávních sporů. V tomto případě proto doporučujeme obrátit se přímo na vedení společnosti. Obecně však chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.