Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#7588Kaufland Blansko 67801

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2015, před 9 lety

Jirka Srb

Znění stížnosti

Totální neschopnost na personálním a sekretariátu.Házení klacky pod nohy a jiné hajzlárny (paní I.Z. hlavne).prosime o lepší vedení a profesionalitu ve městě blansko.Kaufland sme brali vždy za dobrou firmu ale co je moc to je moc.



PS:Lidé z Blanska


Požadované řešení

Totální šikana na pracovišti(IRENA Zouharová).Dělají si tam snad co chcou a nemluvě o vyplaceni Neschopnosti.1 z příkladu:Schválně poslali pozdě lístek na peníze aby dotyčné zkomplikovali život ta nemá teď na nájem a pod.


PS:Nejsme sami co si na ni ztězují


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2015 18:32, před 9 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k mimosoudnímu řešení spotřebitelských právních sporů, nikoliv pracovněprávních sporů. V tomto případě proto doporučujeme obrátit se přímo na vedení společnosti. Obecně však chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2015 14:13, před 9 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2015 17:38, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2015 11:06, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.