Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#75880Stržená částka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2024, před 9 měsíci

Irenea Virtová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 15.4.24 z mého účtu *** bylo strženo 50,- Kč ve prospěch účtu *** pod v.s.1029715385 s textem zpráva pro příjemce ***. Prosím o identifikaci platby. Virtová


Požadované řešení

Identifikace platby, vrácení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2024 11:57, před 9 měsíci

Jestliže společnost obdržela finanční prostředky bez právního důvodu, je povinna je navrátit. V tomto případě by se tak mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Doporučujeme se se vzniklou situací obrátit na podporu společnosti ComGate Payments, a.s.:
- e-mail: podpora@comgate.cz;
- tel.: 228 224 267.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2024 12:06, před 9 měsíci

Dobrý den, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu pro detailnější informace – e-mail: podpora@comgate.cz; tel.: 228 224 267. Budou schopni dohledat platby a pomohou s vyřešením problému. S pozdravem, Tereza, Comgate.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.4.2024 12:21, před 9 měsíci


Irenea Virtová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, během procesu se mi podařilo platbu identifikovat. Bohužel jsem nenašla způsob, jak stížnost stornovat nebo ukončit.