Společnost


Hatzava Ltd

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75881Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2024, před 9 měsíci

Jiri Krek

Znění stížnosti

Neoprávněně mi byla stržena platba se kterou jsem nebyl seznámen. Byl jsem ochotna zaplatit pouze za 7 denní zkušební verzi (19,99kč), žádnou další platbu jsem neodsouhlasil.


Produkt

Resumaker - tvorba životopisu online


Požadované řešení

Chci vrátit 2 platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2024 07:29, před 9 měsíci

V tomto smluvním vztahu mohlo dojít k tzv. automatické prolongaci. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Spotřebiteli doporučujeme (preventivně) smlouvu vypovědět společně s žádostí o výmaz osobních údajů z databáze podnikatele. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Hatzava Ltd., 48 King George, Tel Aviv 6433701, Israel), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Ke zrušení předplatného je možné využít také kontaktní formulář, který je dostupný zde: https://resumaker.cz/kontaktujte-nas/.

Upozorňujeme spotřebitele, že pouhým zablokováním platební karty nezaniká závazek, jestliže existuje. Společnost by tak mohla nadále požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Izraeli), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 15:34, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.