Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
věděl jsem že s podvodných stránek mi jde nevyžádaná zásilka tudíž jsem byl rozhodnut ji nepřijmout.
Kurýr požádal souseda aby ji převzal a zaplatil ten to v dobré víře udělal.
Tady je ta chyba kurýr ji neměl vydat nikomu kdo k ní nezná číselný kod,takže já neměl možnost ji nepřevzít měl jsem za to že ten mě chrání bohužel nekázní kurýra to tak nebylo.
Začal jsem komunikovat ze zásilkovnou ta sice uznala že kurýr pochybyl ale k nápravě se nemá.
Pořád dokola se omlouvají a nutí mmě abych šel na poicii a tak dál ale to není má starost já to nebudu za ně řešit.
Nejde o žádnou velkou částku je to 1000,- korun,jde spíše o to jak se chovají k zákazníkům.
mám s nimi rozsáhlou emailovou komunikaci stálých výmluv.
Pokud by u vás měl někdo zájem tak vám ji přepošlu.
Chtěl jsem si postěžovat u jejich nadřízených ale ti jsou asi v utajení nelze na ně sehnat kontakt tak to zkouším přes vás.
Vrba Jan
stačí mi navrácení peněz o které jsem jejich vinou přišel a příslib že se začnou chovat slušně k zákazníkům a uznají a napraví své chyby.Pokud to vaší zásluhou udělají tak pošlu tyto peníze na charitu protože o 1000- korun skutečně nejde naštvalo mě jejich jednání.
Vrba Jan
|
Tweet |
Dle dostupných informací může být zásilka předána příjemci, při splnění následujících podmínek:
- příjemce se prokáže znalostí hesla nebo občanským průkazem, a
- v případě zásilky na dobírku bude zásilka předána příjemci až po uhrazení celé výše doběrečného.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti "Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na Zásilce, a to pouze za škodu skutečnou, nikoliv za jakoukoli jinou škodu, neodpovídá za ušlý zisk Odesílatele, sankce z prodlení, smluvní pokuty, penále, nároky třetích osob, či závazky Odesílatele vzniklé vůči třetím osobám, či další následné škody."
Vzhledem k tomu, že ale ke škodě došlo pochybením kurýra, domníváme se, že by společnost mohla být za vzniklou škodu spotřebiteli odpovědná.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Vrbo, mrzí nás, že jste se dostal do takové situace, to by se opravdu nemělo stát. Moc se omlouváme za pochybení kurýra, rozhodně by neměl vaši zásilku před cizí osobě bez předchozí domluvy s příjemcem. Postaráme se o to, aby se to v budoucnu neopakovalo. Nicméně jako přepravce neseme odpovědnost za doručení, ve věci podvodné zásilky je proto nutné obrátit se na Policii České republiky, jak vás již několikrát informovali kolegové ze zákaznického servisu. Zde by vám měli poradit, jak v takovém případě postupovat. Věříme, že se vám za součinnosti s PČR podaří záležitost dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Zdravím
stále se omlouvají za pochybení kurýra ale svou chybu odmítají odškodnit já mám kontaktovat poicii? ale já jsem chybu neudělal tak proč to mám řešit já? vidím že to nemá řešení ani d test není schopen to řešit jen umožnuje komunikaci mezi mnou a zásilkovnou na to d test nepotřebuji. Takže vidím že d test je k ničemu.
Vrba Jan
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Přestože společnost pochybila, v případě podvodné zásilky je vhodné obrátit se na Policii jak společnost uvádí. Protože spotřebitel nechce činit další kroky v rámci řešení stížnosti, jsme nuceni tuto stížnost uzavřít.