Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Šel sem z obce Herálec na vlakovou zastávku do Slavníče u Humpolce na vlak který jel v 6:49. Doběhl jsem na zastávku k zastavenému vlaku a klikal na dveře aby se otevřeli, po několika sekundách snažení se dveře stejně neotevřeli a vlak ujel :) řidič mě mohl vidět na kamerách a přijde mi to jako neschopnost se ujistit jestli nastoupili všichni cestující. :)
Os 15952
Nechci slevu ani nic jiného, chtěl bych jen větší všímavost řidiče, nestalo se mi tohle poprvé a dnes mě jen došla trpělivost.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby u společnosti uplatnil reklamaci, popř. společnost ohledně možných nedostatků informoval.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.