Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
dnes 18.4.2024 jsem jela autobusem č.209 v čase 7:09 ze zastávky Újezd nad Lesy.Autobus č.9482. Před zastávkou Běchovice chtěl jet řidič na oranžovou na přechodu. Nakonec se na červenou rozhodl,že zabrzdí. Zabrzdil tak prudce,že popadali všichni v autobuse.
Já jsem seděla na místě čtyřsedaček za řidičem. Letěla jsem na sedačku předemnou a narazila obličejem do madla sedačky. Mám vyditelně naražený,nateklý nos s rozseklou kůží. (Mám zdokumentováno).
Prosím o vyřešení této situace.
Prosím o
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Zároveň řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k jeho pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a vyvodit z toho případné důsledky.
Dle § 2927 občanského zákoníku platí, že kdo provozuje dopravu, nahradí škodu vyvolanou zvláštní povahou tohoto provozu. S žádostí o odškodnění je třeba se tak obrátit písemně na společnost ARRIVA autobusy a.s. Spotřebiteli doporučujeme
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...).
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Pokud by nedošlo k nápravě, je možné se případně obrátit i na Policii ČR.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.