Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podle pokynů nejde zrušit registrace a telefon co uvádějí, tak neexistuje.
Chci u nich vše zrušit.
Zrušit opakované platby a registraci
|
Tweet |
Z obdobných stížností, které v rámci naší služby VašeStížnosti.cz evidujeme, se domníváme, že seznamku dostupnou na adrese jenomsex.cz dříve provozovala společnost Bulova Invest Ltd. Dle všeobecných obchodních podmínek seznamky by však nyní měla být provozovatelem společnost JenomSex, kterou ale nelze v obchodním rejstříku prověřit. Společnost by ale mělo být možné kontaktovat dle obchodních podmínek na adrese Suite 1601, Kinwick Centre 32 Hollywood Road Central Hong Kong.
Ukončit závazek by mělo být možné stejným způsobem, jakým závazek vznikl. Pokud tedy ke vzniku postačovala registrace přes internet, není důvod k tomu, aby výpověď musela být zasílána doporučeně poštou, byť to lze doporučit.
Předplatné a členství (placené i neplacené) by mělo být možné zrušit přes sekci "Můj účet" webové stránky, jejíž je spotřebitel členem, kliknutím na příslušný odkaz vedoucí k odebrání účtu. Druhým způsobem, jak může spotřebitel svou registraci a předplatné kdykoliv zrušit, je oznámením této skutečnosti e-mailem či telefonicky, a to:
- na tel.: +420 225 296 119,
- na e-mail: support@jenomsex.cz.
V e-mailové komunikaci je vhodné uvést své profilové údaje (uživatelské jméno a e-mailovou adresu), aby si společnost mohla ověřit, že spotřebitel je skutečným majitelem účtu a je tedy oprávněný tento účet spravovat. Stížnost je možné směřovat ke společnosti i na e-mailovou adresu complain@jenomsex.cz.
Upozorňujeme spotřebitele, že pouhým smazáním profilu nemusí dojít k výpovědi závazku.
Pokud by si však společnost po vypovězení závazku spotřebitelem (po uplynutí výpovědní doby) i nadále strhávala platby za členství, mohlo by se jednat z její strany o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Spotřebitel může také společně s výpovědí požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Jestliže by se jednalo o subjekt se sídlem v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Pokud by se jednalo o subjekt se sídlem mimo EU, nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.