Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
reklamoval jsem mobilní telefon Samsung Duos 2 (sám se ovládal, necitlivý displej, dlouho startoval). Po 3 týdnech mi byl telefon dovezen domů jako opravený (byla provedena výměna systémové desky a nabíječky) avšak telefon vykazoval stejné chyby, dokonce se jeho funkčnost zhoršila (nešlo ani telefonovat). Hned ten den jsem byl vracet telefon na pobočku a volal jsem na CZC, že reklamaci nepřijímám,ale CZC mi sdělilo, že si na vyřízení berou znovu 30 dní. Nevím jak dál postupovat, při reklamaci.
SAMSUNG Galaxy DUOS 2
Odstoupení od smlouvy nebo skutečná oprava telefonu
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Stromšíku.
Je mi líto, že máte opět problém s mobilním telefonem. Autorizovaný servis po opravě mobilní telefon testuje - tedy měl by být plně funkční. Opakovanou reklamaci musíme zaslat do servisu na ověření, zda je mobilní telefon opravdu vadný a zda problém není např. v uživatelském nastavení nebo problém nezpůsobuje aplikace třetích stran.
Prosím o trpělivost.
S pozdravem
Michal Stýblo
Myslím si, že telefon nebyl vůbec testován, protože ve zprávě o tom nebyla ani zmínka (viz. příloha)
Pokud se po reklamaci na zboží objeví vada, měl by spotřebitel zboží znovu reklamovat. Aby se celý proces neopakoval neustále dokola, má spotřebitel možnost za splnění zákonných podmínek od smlouvy odstoupit, neboť nemůže zakoupené zboží řádně užívat.
Odstoupit od smlouvy je možné, pokud se na zboží opětovně objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Odstoupit od smlouvy je také možné, pokud se na zboží objeví vyšší počet vad, což znamená, že se vyskytnou alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci. Výše zmíněné také platí, pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.
Dobrý den pane Stromšíku.
V příloze zasílám protokol ze servisu i test report .
Do našeho protokolu zapisujeme pouze důležité informace pro zákazníka (které díly byly vadné , které byli měněny atd. ). Výstupní testy jsou dělány automaticky autorizovaným servisem, jejich výsledky koncovým zákazníkům většinou nic neřeknou (viz soubor .TXT) ,proto je dodáváme jen na vyžádání.
S pozdravem
Michal Stýblo
Dnes se mi vrátil z reklamace mobilní telefon nechal jsem si ho poslat na pobočku z důvodu nedůvěry z opravy mé obavy byli bohužel správné mobil opět nefunguje je nepoužitelný. Takže jsem ho hned poslal zpět. Je to už smutné že se vrátí po druhé ze servisu se stejnou závadou. Poprvé byla údajně vyměněna systémová deska a podruhé se prý závada neprojevila. Což je dost zvláštní když po vložení sim karty a pokusu dovolat tak telefon se sám začne ovládat a ukončí hovor pošle SMS přepíná obrazovky zkrátka blbne. Nehledě na to že strašně dlouho najíždí. Tyto závady uvádím od začátku což je od 29.7.2015 a to jsem celou dobu bez mobilního telefonu. Služby CZC jsou dosti špatné a jsem dost rozčarován nad jejich postoji k zákazníkům. Přece si nekoupím telefon aby ležel v servisu. Asi se musím podat stížnost na ČOJ.
Jak již bylo zmíněno v předchozím vyjádření dTestu, pokud se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována, může spotřebitel od smlouvy odstoupit, neboť nemůže věc řádně užívat.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, prodávající má povinnost vrátit spotřebiteli peníze.
Dobrý den pane Stromšíku.
Telefon zašleme na posouzení do autorizovaného servisu a pokud budou splněny podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, bude vystaven dobropis. V opačném případě bude reklamace řešena standardně - tedy opravou / výměnou vadného dílu.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Nezlobte se ale tohle nepochopím poprvé byla závada uznána jenže neodstraněna takže ten den co mi došel telefon jsem ho hned odnes na pobočku a odeslána do servisu mimochodem ta cesta mobilu trvala vice než týden a to přesto že podle vyjádření prodavače na pobočce ho posílaly hned druhy den dokonce po telefonické konzultaci s vaším operátorem jste ten telefon nemohli najít. Po druhé po 27 dnech mi přišel že se závada neprojevila a tak se reklamace neuznává což je dost zvláštní když už v prodejně kde jsem si pro telefon šel tak nefungoval a viděl to i prodavač takže okamžitě vypsal nový papír a mobil zase putuje do servisu. Tak si připadám jako cvok co si koupil telefon na telefonování a mám ho na posílání do servisu takže na nic. A vy mi píšete že to mám pochopit. To si snad děláte srandu.Jak už jsem psal telefon nemohu používat od 29.7.2015
Dobrý den pane Stromšíku.
Mobilní telefon byl kompletně otestován a nebyla shledává žádná závada. Doporučuji si nechat vyměnit Sim kartu a případně zkusit i jinou SD kartu (pokud ji používáte). Pokud by se vám problém i nadále projevoval, doporučil bych znalecký posudek, který problém potvrdí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den po dalších přesně 30 dnech mi těsně před vypršením pracovní doby to je 17:45 hod. poslali dobropis že zboží nelze opravit. Tak jsem ho vyplnil a poslal obratem zpět. Jaké bylo moje překvapení když v neděli došel mail od CZC že mi peníze vyplatí až dodám příslušenství (sluchátka). Na tom je nejlepší to že sluchátka nebyla vůbec součásti mobilu. No ale napsal jsem slušně že prostě nemohu vrátit co jsem nedostal.
Na to slavná CZC ani nezareagovalo jak by se slušelo. Až v pondělí jsem musel zavolat na placenou linku CZC a tam zjistily že tedy sluchátka opravdu nebily součástí mobilu a peníze poslaly. No prostě CZC už nikdy více jen samé výmluvy sliby lži a neochota.
Zvláštní že při druhé reklamaci se závada neprojevila a při třetí se údajně neprojevená závada nedala opravit.
Dobrý den pane Stromšíku.
Jsem rád, že reklamaci servis uznal jako oprávněnou a reklamace mohla být uzavřena dobropisem.
Omlouvám se za zmatek s příslušenstvím .
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Hodnocení: