Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#7591Klamavá reklama ?

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2015, před 9 lety

Viliam Karvay

Znění stížnosti

Dobrý den,
před cca 14-ti dny jsem našel na internetových stránkách automobil, který se mi líbil. Druhý den jsem navštívil pobočku v Liberci a projevil zájem, bohužel mi bylo řečeno, že se jedná o chybu a automobil je již prodaný (totéž mi po dvou dnech potvrdila operátorka). OK beru stane se. Když jsem procházel web včera automobil byl stále v nabídce, zvedl jsem telefon a samozřejmě se dozvěděl, že se stala chyba a automobil je prodaný. Dobrá zřejmě nějaký zakletý automobil na který se zapomíná :-). Jaké, ale bylo mé rozčarování když shodou okolností u mě byl kolega, který před cca rokem v AAA Praha kupoval auto a dnes jsem ho našli v nabídce, že je k mání (po prodeji tam nebylo).
Ono mezi veřejností je vcelku známé, že velké procento automobilů, které nabízejí vůbec nemají, proto mě zaráží, že s tím ještě nikdo nic nedělá! Vždyť je to protizákonné a zavání to klamavou obchodní praktikou, tzv. vábivou reklamou, nebo se pletu?


Požadované řešení

Vysvětlení a aktualizace internetových stránek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2015 12:24, před 9 lety

Podle přílohy č.1 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele písm. e) by se skutečně mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku a spotřebitel může podat podnět k prošetření České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2015 14:04, před 9 lety

Vážený pane Karvayi,
rád bych se k Vaší stížnosti vyjádřil, pošlete mi prosím své tel.číslo a SPZ kolegova vozu, ať už zde nebo mailem na adresu vojtech.torac(zavinac)aaaauto.cz. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.8.2015 15:02, před 9 lety


Viliam Karvay

Dobrý den,
nezlobte se, ale rád bych to řešil veřejně zde, o to šlo. SPZ auta kolegy Vám samozřejmě nedám (redaktorům dTestu ano pokud bude zájem a není problém dodat kontakt na kolegu). Mimochodem i dnes tam oba automobily (přinejmenším 2) stále jsou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2015 16:16, před 9 lety

Dobrý den, rád to s vámi pořeším zde veřejně, ale pokud nejste ochoten sdělit žádné detaily ke stížnosti, nemám si ji jak dohledat a nemám,co prověřovat. Jak mám dohledat, o kterých 2 vozech píšete? Tento "podnět" nepovažujeme za relevantní stížnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2015 16:47, před 9 lety


Viliam Karvay

Dobrý den, a jaké detaily by jste potřeboval? Řešení je naprosto jednoduché, proveďte aktualizaci stavu Vašich vozů o to tu jde.Pokud Vám zdělím o které vozy se jedná tak je tato stížnost o ničem a mě nezbyde opravdu nic jiného než podat podnět na ČOI.

P.S mimochodem oba vozy tam stále jsou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2015 13:58, před 9 lety

Dobrý den, můžete samozřejmě podat stížnost na ČOI, pokud ale chcete řešit stížnost na tomto fóru, musíte mi sdělit nějaké konkrétní náležitosti, specifikované v mé odpovědi 25.8. 14:04. Jinak za obecnou anonymní stížnost týkající se Vašeho kolegy Vám samozřejmě mohu poděkovat, ale to je tak všechno. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.9.2015 15:03, před 9 lety


Viliam Karvay

Hodnocení:

Komentář: Koukám, že řešit to zde je jen ztráta času. Stížnost byla na to, že nabízíte automobily, které vůbec nemáte (což je proti zákonné) a má požadovaná náprava byla pouze a jen aktualizace vašeho systému a přestat balamutit lidi! Což zřejmě nechcete pochopit.