Společnost


Rychlé řešení pohledávek s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75919Neoprávněně naúčtováne vyučování za dodávku plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2024, před 9 měsíci

Dagmar Rokosova

Znění stížnosti

Dobrý den prosím o pomoc a radu společnost Elgas energy s.r.o. mi poslali fakturu za vyučování plynu nedoplatek 73741 Kč přišla až za 5 měsíců prodala jsem reklamaci odpověď přišla za dva měsíce že mám vše zaplaceno. Podala jsem výpověď k řádnému termínu žádná odpověď až po několika urgencích napsali že tam žádnou výpověď nemají poslala jsem doručenku po několika dnech přišla odpověď že to akceptují. Posílali potvrzení ale nebyl napsán žádný nedoplatek za plyn. Od 14.10.2023 jsem u jiné společnosti a za rok přišel přeplatek 33tisic Kč. Tak je mi divné proč mám takový nedoplatek. Teď mi přišel dopis že to předali advokátní kanceláři JUDr Pavel Sedlář má plnou moc od 8.12.2023 jednatele Tomáš Zabloudil napsaná v Jihlavě tam nemají žádný podpis od advokátní kanceláře ověřený. V dopise od advokátní kanceláře není žádné razítko ani podpis a proč přišel až 8.4.2024 predzalobni výzva k úhradě dlužných částek. Přišla další fakturu na částku 5744 Kč vystavená 12.12.2023 a splatnost 19.12.2023 nevím když má plnou moc advokátní kancelář jestli může společnost posílat další fakturu.prosim o pomoc k vyřešení případu děkuji Rokosova


Požadované řešení

Požadují aby došlo k vyřešení případu děkuji Rokosova


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2024 08:40, před 9 měsíci

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Rychlé řešení pohledávek s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil administrativní poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 16:10, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.