Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 78 |
Stále v řešení: | 0 |
Neuvěřitelný podvod a neoprávněné domáhání pohledávek ze strany snad německé firmy a právnického aparátu. Seznamka co se tváří tak nevinně a přesto tak zákeřná a hlavně nelegální po použití dvoufázového ověření. Samozřejmě první VIP zaplaceno i když spíše omylem a tím pádem přepnuto na automat i když jste její služby nikdy nevyužili, jenže nezaplacení, vlastně ničeho,když to nevyužíváte se vám automaticky zablokuje účet, aby jste to mohli popřípadě doplatit, ale to je v pořádku protože následuje fáze 2, nemecký zástupce těchto seznamek, asi všech těchto pochybných. Dopis od společnosti, chovající se jako vymahačská firma, která nemá v pořádku ani řízenou dokumentaci, s podpisovým dekretem na nesmyslnou částku, tvrdící že bude ještě hůř, nevím, ale takové jednání není snad ani možné.Zaplatil jsem naivně co jsem mohl ale pořád málo i když jsem výpověď odeslal dle formuláře.
číslo souboru členství ***
Vymazání ze všech stránek
|
Tweet |
Pokud jde o smlouvu o placeném "VIP členství" uzavřenou mezi spotřebitelem a společností, může spotřebitel od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu zásadně do 14 dnů od jejího uzavření (§ 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V takovém případě má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržela (s výjimkou upravenou v § 1834 občanského zákoníku).
Pokud lhůta marně uplynula, je možné vztah ukončit výpovědí. Dle obchodních podmínek společnosti je výpověď smlouvy účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení (e-mailem support@mycustomercare.ch nebo poštou). Spotřebitel je ve výpovědi povinen uvést své celé jméno, využitou seznamovací stránku, svou e-mailovou adresu použitou k registraci a své uživatelské jméno. Kromě toho může spotřebitel výpověď učinit i prostřednictvím formuláře pro ukončení smlouvy.
Upozorňujeme, že pouhým smazáním profilu nemusí dojít k odstoupení od smlouvy či vypovězení smlouvy.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, možném vzniku dalších účtů na jiných portálech, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.