Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, Vlastním outdorovou kameru AEE MagiCam SD21 WIFI CZ premium edition. Stalo se mi, že po nárazu o skokanský můstek se rozbilo otevření na vodotěsný obal a samotný vodotěsný obal prasknul. Následně došlo po skoku do vody naplnění vody a kamera byla KO. Kupoval jsem to s tím, že to něco musí vydržet, takže jsem počítal, že reklamace vyjde. Bohužel mi bylo sděleno, že reklamace se neuznává z důvodu mechanického požkození. Dá se s tím ještě něco dělat? Uvažují, že tam během týdne zavolám a na to "mechanické požkození" se zeptám, ale nejdříve bych rád o názor. Děkuji
AEE MagiCam SD21 WIFI CZ PREMIUM EDITION
Vyměnit zboží
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
po přezkoumání kamery naším reklamačním technikem bylo opravdu zjištěno, že se jedná o mechanické poškození kamery, což plyne i z přiloženého reklamačního protokolu, kde je v popisu závady uvedeno, jak k poškození došlo. Na tento druh poškození se bohužel záruka nevztahuje, a proto nebyla reklamace uznána.
Jelikož víme, že je celá tato záležitost nepříjemná, nabízíme Vám 10% slevu na Váš nákup na našem eshopu. Pro slevový kód nás prosím kontaktujte na adrese info@magicam.cz.
S pozdravem
MagiCam HD SOLUTIONS
Spotřebitel má nyní možnost se k případu ještě vyjádřit. Pokud tak v přiměřené době neučiní, stížnost uzavřeme.
Bohužel asi tento spor nelze vyhrat. Prodavaji outdoorovou kameru a sami v informacích pusou NEROZBITNOU.. ta firma mne v tomhleton zklamala, rad bych zkusil ještě nejakou moznost jak to vyreklamovat.. Jsem student, setril jsem na ni a teoreticky 7 500 sem jen tak vyhodil.. A tech 10% slevy je smesne.. Meli by nabídnout aspoň kameru co treba byla pouzita ale fubguje nebo jinou alternativu.. Myslite, ze je nějaká šance?. Moc Vam dekuji
Dobrý den,
pojem outdoorová kamera znamená, že kamera dokáže natáčet v náročnějších povětrnostních podmínkách jako např. prach, bláto, voda, sníh a další a odolává i nárazům a vibracím. Toto označení bohužel neznamená, že je kamera nerozbitná. Takovou věc neuvádíme ani nikde na našich stránkách. Všeobecně nic není nerozbitné.
Vaše kamera byla opravdu poničena mechanickým poškozením a na to jako takové se záruka nevztahuje. My, jelikož víme, že je tato situace velice nepříjemná, se snažíme alespoň nějak nahradit Vaši ztrátu. Proto Vás chci poprosit, abyste nás kontaktoval na náš email info@magicam.cz, kde se pokusíme celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
MagiCam HD SOLUTIONS
Hodnocení: