Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19. dubna 2024 09:15 (pátek) v den doručení mého balíku Balíkovnou jsem dostal email a SMS s upozorněním o doručení mého balíku na jiné místo (místo do Alzaboxu na poštu), která je otevřená velmi nepravidelně a o víkendech je zavřená. Musel jsem si vzít volno abych se na ni toho dne vůbec dostal včas. Nikdo tuto změnu se mnou nekonzultoval prostě... zákazníku ty nás nezajímáš, my se na něco vymluvíme.
Dalším překvapením bylo když mi na poště sdělili, že balík nedorazil protože ho kdosi na centrále nenaložil.
Vůbec nikoho nezajímá, že jsem si za dodání "do Alzaboxu" zaplatil a vybral jsem si právě "doručení do Alzaboxu" vzhledem k mému pracovnímu vytížení a vzhledem k odpuzujícím otevíracím hodinám pošty. Prý přijďte znovu v pondělí.
Teď večer místo toho abych se věnoval rodině napracovávám čas, který jsem kvůli nim obětoval dřívějším odchodem z práce a strávil na cestě abych stihl na poštu dorazit včas. A vše bylo zbytečné.
No ale samozřejmě ty neschopné nemehla z Balíkovny jsou v pohodě v klídku doma s rodinami, protože proč by se obtěžovali dělat to za co jsou placeni.
Zdvořilost v tomto případě není na místě. Balíkovna nesplnila objednávku za kterou je placená, odeslala falešné a lživé zprávy o doručení a na mé stížnosti nereaguje. Jsem velmi zvědavý jestli se někdo odpovědný "pochlapí" a zajistí nápravu a dodání na původní místo. O kompenzaci mého ztraceného času se mi může jen zdát.
Jejich falešné a lživé výmluvy a omluvy mě absolutně nezajímají.
V.Vyhňák
Doprava objednaného zboží
Dodání na místo doručení dle objednávky (tedy do Alzaboxu), který je dostupný i ve večerních a nočních hodinách. Kompenzace mého ztraceného času. Zaslání informace ohledně implementace nápravného opatření a výsledky řízení vedoucí k potrestání viníků.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.