Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#75942Reklamace bluetooth reproduktoru Harmman Kardon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2024, před 9 měsíci

Jan Hejna

Znění stížnosti

Reproduktor byl reklamovany z duvodu spatne fungujiciho bluetooth s informaci o tom ze se vyrobek automaticky neprobouzi a nefunguje s vicero sparovanymi zarizenimi v domacnosti...
Reklamace byla zamitnuta s vyjadrenim ze reproduktor byl testovan s telefonem a zavada se neprojevila..
Ale to neni testovani mnou zadane chyby a prodejce chce reklamaci ukoncit jako vyrizenou.
s tim ovsem nesouhlasim protoze mi nebylo nijak dokazana spravna funkcnost zakladnich funkci zarizeni ..

dekuji za vyjadreni


Produkt

harman kardon aura 3


Požadované řešení

vyrizeni reklamace a oprava nebo vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2024 10:31, před 9 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Mimo to platí, že pokud by se vada na zařízení projevovala i přes to, že společnost tvrdí, že se vada neprojevila, mohlo by se jednat o nevyřízení reklamace řádně a včas.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2024 09:53, před 9 měsíci

Dobrý den,

zařízení bylo odesláno a testováno v autorizovaném servisním středisku výrobce. Zařízení bylo testováno na veškeré funkce zařízení. K uvedené závadě servisní středisko uvádí: Zariadenie AURA STUDIO 3 nemá party boost mode na napojenie viac zariadení. - nelze tedy otestovat.
Případně je potřeba zaslat videozáznam s uvedenou závadou, aby mohlo dojít k prošetření.
Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.4.2024 10:15, před 9 měsíci


Jan Hejna

dobry den ... ja nereklamoval žádný party mod .. ale to ze nefunguje reproduktoru propojeni s vicero zarizenimi a následne probouzeni, coz Bluetooth 4.2 podporuje ...to znamená ze pokud je reproduktor vypnuty, jde ho probudit tv nebo telefonem nebo jiným audiosystem s kterým byl již sparovan ... Nehledě na to ze jedna veta od servisu v podobe zamítnutí není prokázání ze repro je plné funkcni ...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2024 13:22, před 9 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Domníváme se, že propojení s více zařízeními je u reproduktoru označováno právě názvem "party boost mode" a tento reproduktor jím tedy ani v bezvadném stavu nedisponuje. Jestliže však tato vlastnost byla uvedena u produktu před jeho nákupem, může nesoulad s vlastnostmi spotřebitel reklamovat.

K možnosti probuzení přes Bluetooth se zde společnost nevyjádřila. Jestliže však byla uplatněna reklamace i na tuto vadu, musí se k ní společnost vyjádřit v rámci reklamačního procesu. V opačném případě by reklamace nebyla vyřízena řádně.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vývoj stížnosti a případně se vyjádřit i k možnosti probuzení reproduktoru pomocí Bluetooth.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2024 14:33, před 9 měsíci

Dobrý den, závada uvedena protokolu zřejmě nebylo dostatečně popsána. Servisní středisko DSI ,se kterými jsme konzultovali postup, se s vámi několikrát neúspěšně pokoušeli spojit. V případě že závada přetrvává prosí o zaznamenání vady videozáznamem aby mohla být prověřena skutečná závada aby nedošlo k nepochopení. Následně bude potřeba reprák znovu zaslat do reklamace k diagnostice. Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2024 15:31, před 9 měsíci


Jan Hejna

Tak postupně., k telefonim hovorum: nemam problem na základě výpisu hovoru dokázat ze me kontaktoval někdo ze Slovenska jedním hovorem v poledne a následně sms, na kterou jsem odpověděl..
Dále k party módu, prosim vás to je funkce která propojuje více repraku a to nikdo nereklamoval..
Závada je popsána dost jasné.
A Ja jako spotřebitel nemam co dokazovat..

Takže reklamace stále nevyresena a snaha ji vyřešit nijaka!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2024 15:50, před 8 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Spotřebitel má v rámci reklamačního řízení povinnost poskytnout přiměřenou součinnost, která by měla vést k identifikaci a odstranění vady.

Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyřízením reklamace, může reklamovat opětovně, jak uvádí společnost, případně se může obrátit na Českou obchodní inspekci s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu (viz původní vyjádření).

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby uvedl, kterou z možností využije, případně mohl stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.5.2024 16:58, před 8 měsíci


Jan Hejna

Jelikoz me prodejce vubec nekontaktoval a neprojevil nejmensi snahu problem vyresit. Tak bych to rad vyresil jinak nez mu poskytnout dalsich 30dni na Reklamaci kdyz prvni nevyridil..
A pokud Dobre chapu tak muzu podat stížnost na postup a výsledek reklamaci vzhledem k zadání ..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2024 09:35, před 8 měsíci

Děkujeme spotřebiteli za reakci.

Jak uvádíme výše, má spotřebitel možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci (více informací a proklik na formulář zde: https://www.coi.cz/informace-o-adr/), která může spor rozhodnout. V případě, že by bylo potřeba posoudit reklamaci samotnou po skutkové stránce, může být od spotřebitele vyžádáno zajištění znaleckého posudku (viz výše).

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebiteli, aby mohl informovat o výsledku mimosoudního řešení sporu při ČOI.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2024 06:09, před 8 měsíci


Jan Hejna

Stížnost předána na ČOI která bude kontaktovat prodejce. Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2024 08:51, před 8 měsíci

Dobrý den,děkujeme za informaci. V případě kontaktu budeme pochopitelně plně k dispozici a poskytneme plnou součinnost. Dle servisního střediska zařízení odpovídá funkcním a technickým specifikacím daných pro tento model. Jak již bylo zmíněno, v případě že máte pocit že zařízení stále nefunguje co do inzerovaných vlastností, můžete zařízení předat znovu k reklamaci a dojde k přezkoušení servisním střediskem. Jelikož prvotní popis závady: Když se v místnosti nacházi více zařízení které jsou s reprákem spárované, tak reprák začne přeskakovat. Při každém pokusu o připojení je zařízení potřeba znova spárovat - se během testování neprojevilo. Doporučujeme udat bližší popis závady ideálně s video dokumentací aby mohlo být lépe identifikováno servisním střediskem. Reklamace byla dle Občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele ukončena řádně a včas oznámením o vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2024 09:02, před 8 měsíci


Jan Hejna

Zatím mi bylo dáno za pravdu ze reklamace řádně vyrizena nebyla a bude se tedy řešit průběh a výsledek reklamace jak mi byl vámi předán … nebudu se dohadovat když vaše odpoved je pokaždé doplněna o informace které ve vyjádření servisu nejsou stejne jako servisní protokol o tom ze zařízení funguje jak ma… napsat ze je v poradku umí každý.. a od toho je servis který má možnosti to podložit protokolem, narozdíl od spotřebitele..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 16:03, před 6 měsíci

Děkujeme stranám za reakce.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 10:32, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele opětovně o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2024 14:52, před 3 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.