Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý deň,
pokiaľ autobus č.31 má v odchádzať zo zastávky 7:56 nechápu ako môže odísť skôr. Jízdní řád pak nedáva zmysel keď si šoféri jazdia ako sa im chce a človek pak úplne zbytočne mrzne a čaká na ďalši spoj. U trolejbusu č.31 to nebolo prvýkrát.
Po Brne využívam každý den Vaše služby, ale toto chovanie ma fakt mrzí.
S pozdravom
Monika Duškevičová
Riešením bude ak všetci šoféri budu povinne čakať do času odjazdu a nebudú odchádzať skorej.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.