Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75963Trolejbus odjel dřív

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2024, před 9 měsíci

Monika Duškevičová

Znění stížnosti

Dobrý deň,
pokiaľ autobus č.31 má v odchádzať zo zastávky 7:56 nechápu ako môže odísť skôr. Jízdní řád pak nedáva zmysel keď si šoféri jazdia ako sa im chce a človek pak úplne zbytočne mrzne a čaká na ďalši spoj. U trolejbusu č.31 to nebolo prvýkrát.
Po Brne využívam každý den Vaše služby, ale toto chovanie ma fakt mrzí.
S pozdravom
Monika Duškevičová


Požadované řešení

Riešením bude ak všetci šoféri budu povinne čakať do času odjazdu a nebudú odchádzať skorej.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2024 08:39, před 9 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 16:09, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.