Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 21. 3. 2024 došlo k podstatnému porušení Smlouvy ze strany (poskytovatele), které spočívá v porušení domluvených podmínek Předmětu koupě. Domluvené podmínky a filtry, které pan VK nastavil a já je odsouhlasil byli nastavené na fotografické služby, jsme fotostudio. Už v tom okamžiku mi pan VK neříkal pravdu ve stavu aktuálních poptávek po těchto službách, které mi jmenoval. Místo domluvených parametrů mi přišli a přicházejí poptávky pro zedníky a zahradníky. Když jsem společnost B2M s.r.o. o této skutečnosti 23. 3. 2024 informoval na info@b2m.cz, ani po té, nezřídili nápravu. Stále trvají na platbě.
Dne 18. 4. 2024 jsem poslal přes datovou schránku žádost o odstoupení z důvodu závažného porušení smlouvy. Zatím bez odezvy.
Poptávky pro Fotografa
Storno faktury.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat, nicméně ponecháme prostor pro případnou komunikaci.
Jestliže služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Výsledkem této reklamace může být např. přiměřená sleva. V tomto případě myslíme "sjednanou kvalitou" poskytnutí pracovních příležitostí v určeném městě, přičemž nabídky chodily z jiné (širší) oblasti.
Jestliže stěžovatel není se službou spokojen, může jí kromě reklamace vypovědět. Výpovědí se tato smlouva často neruší ihned, ale počíná běžet výpovědní doba, během které musí stěžovatel nadále za službu platit, nicméně může ji i nadále využívat. Výpovědní doba je zpravidla určena smluvními podmínkami - tedy smlouvou samotnou nebo obchodními podmínkami podnikatele.
Kromě výše uvedeného platí, že pokud jedna ze stran poruší smlouvu podstatným způsobem, může druhá strana bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.