Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prostřednictvím zprostředkovatelského serveru Slevomat.cz jsem zakoupil voucher na "Tři pizzy dle vlastního výběru". V tomto voucheru bylo v sekci "Příplatky" uvedeno "Rozvoz po Praze zdarma". Když manželka chtěla pizzu objednat, bylo jí telefonicky sděleno, že zdarma se z provozovny Votická doručuje pouze v okruhu cca. 4-5 km, naše bydliště (Praha 19 - Kbely) má být 12 km daleko a doručení je tedy možné pouze s příplatkem zhruba 69,- Kč. Když jsme toto odmítli, bylo nám doporučeno voucher stornovat - chybu v zadání prý udělal Slevomat.
V zákaznickém centru Slevomatu dosud nabídli také pouze stornování zmíněného voucheru. To jsem písemně odmítl s tím, že trvám na dodržení podmínek uvedených ve voucheru, tedy doručení zdarma po Praze. Zatím žádnou další reakci nemám. Jednání považuji za nekalou obchodní praktiku - doručení pizzy zdarma bylo důvodem, proč jsem se rozhodl právě pro nabídku zmíněné společnosti. Originál voucheru mám k dispozici a příp. předám při nečinnosti podnikatele ČOI jako důkazní materiál. Jen zatím nevím, jestli je vhodnější stěžovat si na provozovatele stravovacího zařízení či společnost Slevomat.cz, s.r.o. jako zprostředkovatele služby, kterému jsem za voucher platil.
Děkuji za zprostředkování řešení.
S pozdravem
Luboš Suchý
Dodržení podmínek uvedených v zakoupeném voucheru, tedy doručení tří ks pizzy dle vlastního výběru po Praze zdarma.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že si spotřebitel zakoupil voucher u společnosti Slevomat.cz, s.r.o., přeřazujeme stížnost na ni.
Pokud je na voucheru uvedeno, že je "rozvoz po Praze zdarma" bez dalších omezení či výjimek, v případě kterých by se rozvoz zdarma po Praze neuplatnil, nemělo by být spotřebiteli za rozvoz pizzy po Praze nic účtováno.
V tomto případě by se mohlo jednat i o klamavou obchodní praktiku dle zákona o ochraně spotřebitele, která mohla vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce, na kterou se spotřebitel může s podnětem obrátit zde: coi.cz/podatelna.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Suchý,
velice mě tato situace mrzí. Bohužel došlo k chybě při vytváření nabídky a informace o rozvozu zdarma byla na voucheru uvedena omylem. Rozhodně se nejednalo o úmysl a jakmile jsme na tuto skutečnost přišli, mylnou informaci jsme z nabídky odstranili.
Poskytovatel souhlasí s tím, že Vám bude pizza doručena zdarma a toto pochybení se Vás nikterak nedotkne.
Velice se za případné komplikace omlouváme. Kolegyně, která s Vámi tuto záležitost řeší, Vám již za vzniklé nepříjemnosti nabídla kompenzaci ve formě kreditů na další nákup. Kompenzaci jste prozatím odmítnul, nicméně se s Vámi znovu spojíme, abychom Vás o výše uvedených skutečnostech informovali i v e-mailové komunikaci a věřím, že se vše vyřeší k Vaší spokojenosti.
Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.
Martin, Slevomat.cz
Hodnocení:
Komentář: Slevomat.cz nakonec úspěšně s prodejcem pizzy dohodl doručení zdarma ve smyslu původních podmínek.
Všem zúčastněným děkuji za řešení případu - dík patří týmu zákaznické podpory Slevomatu i pracovníkům dTestu. Luboš Suchý