Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#7600Vymáhání částky za neobjednané a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2015, před 9 lety

Miloslava Hodboďová

Znění stížnosti

Před časem mě kontaktoval pracovník této společnosti s tím, že mi zasílají ZDARMA vzorek nějakého produktu. Tento vzorek mi nikdy nepřišel, což dokládá i skutečnost, že mi volala pracovnice této společnosti s tím, že se jim balíček vrátil. Této pracovnici jsem sdělila, že si nepřeji, aby mi jakékoliv zboží posílali. Za několik dní mi přišla upomínka o zaplacení dlužné částky. Opět jsem volala na zákaznickou linku, s tím že jsem si nic neobjednala a žádala, aby mi přestali posílat upomínky. Přišly mi však další 2 upomínky, kde částky navyšují o administrativní poplatky a vyhrožují právním vymáháním.


Požadované řešení

Ráda bych tuto společnost požádala, aby mi přestala posílat upomínky o zaplacení zboží, které jsem si neobjednala a nebylo mi dodáno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 09:02, před 9 lety

Na základě ustanovení § 1829 občanského zákoníku, náleží spotřebiteli právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené po telefonu, jejímž předmětem je opakovaná dodávka zboží do 14 dnů od převzetí první dodávky zboží. Pokud od uzavřené kupní smlouvy po telefonu spotřebitel řádné a včas odstoupí, zruší se tím smlouva od počátku a prodávající není oprávněn po spotřebiteli požadovat jakékoliv další platby nebo zasílat další zboží.

Doporučujeme tedy spotřebiteli zaslat písemný dopis, a to nejlépe doporučeně a s dodejkou, v němž odmítne jakékoliv další platby za zboží či doručování neobjednaného zboží s ohledem na výše uvedené informace. Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím komunikace na dálku, bude se na dodávky dalšího zboží hledět jako na neobjednané plnění. U neobjednaného plnění dle § 1838 občanského zákoníku platí, že spotřebitel nemusí takové zboží vracet a ani o tom podnikatele vyrozumět.

Pokud je ujednáno, že se zboží dodává v pravidelných zásilkách, má spotřebitel právo odstoupit od každé jednotlivé zásilky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Způsob úplného zrušení pravidelných zásilek se pak řídí smlouvou, popřípadě obchodními podmínkami. Spotřebitelce tedy doporučujeme uchovat si doklady o odstoupení od smlouvy.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2015 09:08, před 9 lety

Dobrý den,

Uvítací balíček se k nám vrátil zpět a proto byla paní Hodboďová kontaktována s nabídkou přeposlání této první zásilky, nesouhlasila a proto jsme Uvítací balíček nepřeposílali. Protože se k nám ale tato první zásilka vrátila od České pošty pozdě a my jsme samozřejmě nevěděli, že se Uvítací balíček vrací byla automaticky vyexpedována další pravidelná zásilka doplňku stravy CLA Diet v ceně 328 Kč. Tuto zásilku jsme odepsali a paní Hodboďové nebude již nic zasíláno.

S pozdravem

Za Helvetia Apotheke

Dominika Rathanová
Zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2015 08:27, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda je případ skutečně vyřešen. Pokud tomu tak je, může spotřebitelka celou stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2015 09:13, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.