Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 23.4.2024 jsme dostala od f. Vodafone e-mail, že dne 24.4.2024 bude instalován pevný internet podle objednávky č. ***. Žádné služby jsem ale u společnosti neobjednala.
Minulý týden jsem se pouze na webu Vodafone dívala na nabídku zavedení internetu. Na to mi, aniž bych o to stála, volala operátorka z Vodafone, aby mi nabídla služby. V rozhovoru jsem jí jasně řekla, že za podmínek, které nabízí, o nabídku nemáme zájem.
Operátorka zřejmě svévolně a bez mého souhlasu objednávku vytvořila. Celé toto jednání považuji ze strany společnosti za čistý podvod.
Okamžité zrušení objednávky, která byla vytvořena bez mého vědomí, a kompenzace od společnosti Vodafone.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za služby, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka ohledně pevného internetu byla učiněna. Jestliže spotřebitel o služby společnosti neměl zájem a nabídku nepřijal, nemělo by následně dojít k instalaci služeb, popř. k fakturaci služeb, které si spotřebitel neobjednal.
V případě, kdy by společnost požadovala po spotřebiteli okamžitou nebo odloženou platbu za výrobky nebo služby, které mu dodala, ačkoli si je spotřebitel neobjednal, mohlo by se jednat i o agresivní obchodní praktiku dle přílohy č. 2 písm. f) zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit zde: coi.cz/podatelna.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Kučerová, daná záležitost a komplikace mě velmi mrzí. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Tímto žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.