Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, při cestě vlakem směrem Havlíčkův Brod, od státnice Golčův Jeníkov jsem si koupil lístek, paní mi prodala lístek základní jízdenku (VDV doklad) za 46 Kč... Při zpáteční cestě jsem si chtěl koupit jízdenku a paní mi naúčtovala 92 Kč, tak jsem se zeptal a zároveň ukázal jízdenku, ve které jsem platil půlku ceny, paní na mě hodila kyselej pohled a komentovala to slovy, že můžu být rád, že nemusím pěšky, takže jestli se mi to nelíbí ať si jdu klidně pěšky... Ohradil jsem se tím že tohle není úplně správný přístup, že se slušně ptám a paní na to, zda jsem natvrdlý, že to jde pouze v jednom směru, tak ať si lístek buď zaplatím, nebo ať vypadnu. Průvodčí mi pak ve vlaku řekl, že to platí na oba směry, takže jsem asi paní nebyl symapcitky, nebo neměla svůj den, chápu, každý máme svůj den, ale tohle mi normální nepřijde.
1154*0518-759 E0043 je konkrétní označení druhé jízdenky a paní tam byla sama v jedné kabince
Domluvení paní, že vše nejde řešit takto a finanční kompenzace by taky byla fajn .
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud byla prodána spotřebiteli jízdenka jiná (v tomto případě nejspíše zpáteční), než kterou požadoval, je možné vadnou jízdenku taktéž reklamovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.