Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76009Linka č. 84 nejezdí podle jízdního řádu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2024, před 9 měsíci

Jana Prokopová

Znění stížnosti

Za posledních 10 pracovních dnů se mně 8 krát stalo, že ranní spoj vyjíždějí ze Staré Osady v rozmezí 7,00 - 7,30 hod. vypustil 1 spoj a další jel se zpožděním. Lidé stojí v zimě na zastávce a neví, co se děje, protože na "papírovém" jízdním řádu řádu a světelném mají tyto spoje jezdit. Záležitost je natolik divná, protože autobus z této zastávky vyjíždí, na autobus je vidět, že tam stojí a nic... Existuje jiný jízdní řád nebo řidiči na to kašlou? Zjistila jsem, že obdobnou stížnost podal již pán v únoru a dosud není vyřízena.

Linka č. 44, která naopak vyjíždí ze Zvonařky, má také vlastní jízdní jízdní řád. Buď linka vypustí jeden interval nebo jede dříve, a přestože ještě stojí na zastávce a lidé se snaží otevřít dveře, stejně se rozjede. O tom, že řidiči si ulevují přímo před cestujícími (zastávka se nachází v lokalitě na konci Zvonařky), již nemluvím vůbec.

JUDr. Jana Prokopová


Požadované řešení

Je v nepořádku jízdní řád nebo řidiči?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2024 11:42, před 9 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2024 14:52, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.