Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Za posledních 10 pracovních dnů se mně 8 krát stalo, že ranní spoj vyjíždějí ze Staré Osady v rozmezí 7,00 - 7,30 hod. vypustil 1 spoj a další jel se zpožděním. Lidé stojí v zimě na zastávce a neví, co se děje, protože na "papírovém" jízdním řádu řádu a světelném mají tyto spoje jezdit. Záležitost je natolik divná, protože autobus z této zastávky vyjíždí, na autobus je vidět, že tam stojí a nic... Existuje jiný jízdní řád nebo řidiči na to kašlou? Zjistila jsem, že obdobnou stížnost podal již pán v únoru a dosud není vyřízena.
Linka č. 44, která naopak vyjíždí ze Zvonařky, má také vlastní jízdní jízdní řád. Buď linka vypustí jeden interval nebo jede dříve, a přestože ještě stojí na zastávce a lidé se snaží otevřít dveře, stejně se rozjede. O tom, že řidiči si ulevují přímo před cestujícími (zastávka se nachází v lokalitě na konci Zvonařky), již nemluvím vůbec.
JUDr. Jana Prokopová
Je v nepořádku jízdní řád nebo řidiči?
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.