Společnost


FaTo Plus s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7601Dodání nekvalitního benzínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2015, před 9 lety

Vlastimil Zahrádka

Znění stížnosti

Dne 13.8.2015 jsem v CS Praha Ořech společnosti FATO Plus zakoupil velmi nekvalitní benzín natural. Auto nejelo a spotřeba postupně rostla , takže jsem po rozsvícení kontrolky sotva dojel k jiné ČS. 600 Kč vyletělo výfukem a měl jsem velké štěstí, že to auto zvládlo a po druhém doplnění plné nádrže kvalitního paliva se spotřeba vrátila k normálu. Dokončil jsem dovolenkovou cestu a snad to na autě nezanechalo trvalé následky.


Produkt

18,44 l benzínu natural za 599,- Kč.


Požadované řešení

Zejména zjednání nápravy, aby se taková situace nemohla opakovat.
Případně úměrná finanční kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 08:25, před 9 lety

Státní dozor nad kvalitou prodávaných pohonných hmot u provozovatelů čerpacích stanic provádí Česká obchodní inspekce, která je oprávněna ke kontrole jakosti paliv a odebrání vzorků motorových paliv, u nichž je pak na základě odborné analýzy posuzováno, zda vyhovují stanoveným jakostním parametrům technických norem. Spotřebitel může v případě podezření na nevyhovující jakost zakoupeného paliva, podat podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly jakosti paliva u prodejce. Podnět lze podat přímo na stránkách ČOI prostřednictvím webového formuláře.

Pokud by byla prokazatelně zjištěna příčinná souvislost mezi zjištěným nejakostním palivem a v důsledku toho vzniklého poškození vozu spotřebitele, pak by vznikl spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2015 19:53, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.