Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,obracíme se na Vás s prospou, dlouhodobým problémem s obchodní společnosti Mall.czV Listopadu 2023 jsme koupili novou pračku Whirlpoo.Od jejiho prvopočátku nefunkční,neustále jsme volali servis ,vyměnili co šlo,u třetí návštěvy mi řekli, že je chyba v odtoku,ať dám pračku na paletu ať je výše,takže jsem nechal udělat nové odpady ,odtok vše komplet což mám i zdokumentováno,opět pračka neodčerpavá ,nebere avivaž,nefunguje.Pozvali jsme si nezávislého technika ktery nám potvrdil že pračka je závadná a že třeba 3krát vypere a pak se zase chyba objevuje,proto jsem pračku zabalil a odeslal na společnost mall,kde jsem jasně technikovi psal co pračka dělá ,jak se chová a že je po třetí oprava bez úspěchu,jasně jsem psal že nechceme nefunkční šmejd.Pračku mi poslali zpět s tím, že je opravená, po odzkoušení opět ten samý problém -nefunkčni.Od neseriozní společnosti Mall chceme neprodleně vrátit peníze za pračku ,plus náklady na dopravu, kdy jsem pračku vracel,a jasně napsal že odstupuji od kupní smlouvy,kdy nefunkční pračka vykazuje stále stejnou závadu 3krát za sebou a servis společnosti Mall nám nefunkční pračku odešle zpátky s tím,že je opravená,můžu doložit asi 7kde je jasně nafilmovano že pračla nefunguje,neodčerpáva,nebere aviváž,nedojede program a přesnou dokumentaci toho , jak se chová v daném případě odsáváni vody,byl bymožný i posudek i od nezávislého technika,ale to by si ovšem taky zaplatila společnost Mall,D-test je naše poslední možnost vyřešit tento spor smírnou cestou.V opačné případě se obracíme na Českou obchodní inspekci, která nám zcela jistě pomůže a rozhodne ,na čí straně je právo.Děkuji s pozdravem Hanskut Jakub
Datum prodeje 13.11.2023 ,zboží 18055445 Whirlpool FF 7259 B EE,objednávka č ***, dodavstel internet Mall, a.s.
Vrácení peněz za pračku a uhrazení nákladů za první dopravu ,kdy jsem se jasně vyjádřil, že nechceme nefunkční pračku
která byla třikrát na opravu bez výsledku,to chci zaplatit a nepočítam do toho čas kdy jsem musel odcházet z práce a čekat na servis,to že jsem celé Vánoce chodil prát k sousedum protože 14dní trvalo než se servis vůbec ozval, a s malýma dě
tma to nešlo,nervy,čas,
|
Tweet |
Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud (sp. zn. 33 Cdo 2979/2012). Dle jeho rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Zároveň platí, že v případě reklamace uplatněné v průběhu jednoho roku od převzetí věci, se má za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud by prodávající reklamaci zamítl a písemně odůvodnil, ale spotřebiteli by důvody zamítnutí nepřišly příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Z popisu stížnosti však plyne, že reklamace nebyla ze strany společnosti zamítnuta.
Dle § 1924 občanského zákoníku má spotřebitel v případě uznané reklamace nárok i na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, u prodejce Mall.cz evidujeme jednu vyřízenou reklamaci opravou z 5.2.2024 výměnou čerpadla. Test na programy proběhl v pořádku. Podle vyjádření servisu za závadou může být malý tlak vody nebo potíže s odpadem. Další reklamace zřejmě probíhaly přes autorizovaný servis. Postup servisu ohledně vyřízení opakovaných reklamací můžeme prověřit teprve na základě zaslaných všech servisních listů z autorizovaného servisu od zákazníka. Budeme Vás tedy kontaktovat na e-mail a věřím, že reklamaci společně dořešíme k Vaší spokojenosti. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznický servis Mall.cz
Dobrý den,společnost Mall mě kontaktovala,zaslal jsem podklady,takže počkam na vysledek
Dobrý den, zaslané dokumenty jsme zaevidovali a nyní je prověříme. O dalším postupu reklamace Vás budeme informovat. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznický servis Mall.cz
Dobrý den,ok,vyčkám,děkuji,hezký den
Dobrý den, reklamace byla uznána a zákazníkovi vrácené peníze ne účet. Přeji pěkný den. Zákaznický servis Mall.cz
Dobrý den.Je fajn, že Mall.cz nám vrátili peníze za nefunkční pračku,děkujeme a ještě bych se rád zeptal co náklady 1200kč spojené s prvním odeslaním na servis Mall,kdy jsem jasně písemnou formou napsal že ,odstupuji od smlovy a důrazně opět písemně psal i technikovi at nám v žádném případě,nefunkční ,třikrát opravovanou pračku nezasílá,ale pračka opět dorazila zpět že je po čtvrté opravená,samozdřejmě u nás doma opět nefunkční,děkuji
Dobrý den, za prodejce byla reklamace vyřešena vrácením platby za neopravitelný spotřebič. V případě, že Vám servis doručil opravenou pračku ze stejné objednávky, nebylo třeba spotřebič přebírat. V případě uznané reklamace Vám proplatíme nejnižší účelně vynaložené náklady na dopravu na základě ofocené uhrazené faktury a objednávky dopravy z Vaší strany. Stačí nás kontaktovat na e-mail. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznické centrum Mall.cz
Dobrý den,společnost mall.cz nám na konec uhradili nefunkční pračku i dopravu, jsme rádi že pravda a nárok zákazníka na vrácení nefunkční pračky byl uznán,velké díky D-testu,tímto považujeme celou záležitost za uzavřenou,děkujeme D-teste!
Dobrý den, jsme rádi, že byla reklamace vyřešena ke spokojenosti zákazníka. Za prodejce byla reklamace ukončena. Zákaznické centrum
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.