Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#76019Pojištění pravidelných výdajů při pracovní neschopnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2024, před 9 měsíci

Vilém Schick

Znění stížnosti

Roky si platím měsíčně pojištění proti neschopnosti. Domníval jsem se, že se počítá každý celý měsíc pracovní neschopnosti, a pokud uplyne doba 31 dnů ( dle pravidel BNP Paribas Cardif), bude mi částka vyplacena zpětně tj. za únor neschopnosti, tedy v březnu. Ale je to jinak. V únoru ( od 1.2.2024 ) začala neschopnost, která trvala do 28.3.2024.
Takže jsem se domníval, že dostanu finance z pojistky i za měsíc únor. Jenomže odpovědˇ BNP Paribas Cardif zní takto v krátkosti : měsíc únor je Vaše spoluúčast a hrazený není.
Takže mi uniká logika věci, jaká spoluúčast, když roky platím, a teprve až nyní jsem využil práva na finance z pojistky.
Proč únor je jenom nějaká spoluúčast jak je psáno v emailu ? To mi potom dává názor, že jsem spoluúčast měl již před neschopností a to, několik let.
Dále v emailu píšou, cituji : Měsíční pojistné plnění Vám pojištovna vyplatí zpětně za každý kalendářní měsíc Vaší pracovní neschopnosti, a musí být potvrzený od lékaře ( což jsem takto dodal ). Nárok na pojistné plnění, máte tedy od 31 dne pracovní neschopnosti za měsíc, ve kterém onen 31 den v pracovní neschopnosti nastane.
Nakonec pojištěnec porozumí tomu tak, že skutečně má nárok na pojistné v podstatě až od 31 dne neschopnosti, tj . tedy od dalšího měsíce.
V tom případě, i když si platíte pojištění proti pracovní neschopnosti, tak za první měsíc neschopnosti nedostanete žádné finanční pojistné plnění.
To nastává až od 31 dne. Uniká mi logika takového pojištění.
To znamená, kdybych byl v pracovní neschopnosti jen celý únor, nedostal bych žádné pojistné plnění.
Ten kdo se v těchto pojistných podmínkách neumí orientovat, tak se mylně domnívá, že dostane pojistné plnění i za měsíc únor v kterém byl v neschopnosti.
Nakonec jsem dostal pojistné plnění jen tedy březen tj. za 28 dnů.
( Jak je psáno v emailu : v případě kladného posouzení události Vám tam vznikne nárok na výplatu poměrné části pojistného plnění za měsíc březen 2024. Odpovídající počtu dnů, které jste byl v březnu v pracovní neschopnosti.
Zdvořile žádám o váš názor.


Produkt

Pojištění pravidelných výdajů při pracovní neschopnosti


Požadované řešení

Zajímá mě váš názor na tuto věc, jestli je ( dle BNP Paribas Cardif Pojištˇovna a. s.) toto vše výše popsané dle pravidel podmínkách správně uvedeno, tak, jak mi bylo touto pojištˇovnou v emailu oznámeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2024 14:00, před 9 měsíci

Důležité v tomto případě je, co mezi stranami ohledně vzniku nároku na pojistné bylo ujednáno. Jestliže pojistné vzniká dle smlouvy až od 31. dne pracovní neschopnosti s nárokem na výplatu pojistného plnění za měsíc, ve kterém 31. den nastane, nemůže spotřebitel požadovat plnění za měsíc předchozí.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. Veškeré kontakty na společnost nalezne spotřebitel zde: https://cardif.cz/kontakty/podnety-a-stiznosti.

Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Boudníkova 2506/01, 180 00 Praha 8-Palmovka. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2024 14:32, před 8 měsíci

Společnost nás požádala o možnost reakce na stížnost - nyní tedy stížnost opětovně otevíráme a přeřazujeme ji na společnost, aby se k případu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2024 14:02, před 8 měsíci

Dobrý den,

při šetření škodní události vycházíme z podmínek pojištění a rámcové smlouvy. Pro všechny klienty je stanovena karenční doba 31 dnů, po kterou pojišťovna nevyplácí pojistné plnění. Nárok na pojistné plnění tedy vzniká až po uplynutí této lhůty.

S podmínkami pojištění jste v rámci sjednání pojištění souhlasil. Pokud Vám podmínky nevyhovovaly, měl jste možnost od smlouvy odstoupit, a to do 30 dnů od sjednání pojištění.

Pokud budete mít další dotazy, neváhejte se na nás obrátit e-mailem na adresu epodnety@cardif.com

BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 10:24, před 7 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Tímto žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.6.2024 15:02, před 7 měsíci


Vilém Schick

Dobrý den přeji. Pojištění jsem již ukončil, protože mi nevyhovuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 10:31, před 6 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.