Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#7602ZKAŽENÉ ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2015, před 9 lety

Ilona Martinátová

Znění stížnosti

Dnes, 25.8.2015, jsme v prodejně ve Frýdku koupila zlevněný melou, který je evidentě za hranicí poživatelnosti.

Při nákupu zeleniny ve vaší prodejně to nebylo poprvé, co bylo ovoce či zelenina zkažená.


Produkt

Meloun krájený


Požadované řešení

Takovéto ovoce a zeleninu vůbec neprodávat, ani se slevou!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 07:59, před 9 lety

Dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny spadá do působnosti Státní zemědělské a potravinářské inspekce. V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět k tomuto dozorovému orgánu k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz) a uvést konkrétní prodejnu, kde byla závada zjištěna. Pochybení prodávajícího však musí zjistit sami inspektoři dozorového orgánu kontrolním zjištěním učiněným přímo na místě. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tuto dobu lze zboží reklamovat, a to neprodleně na provozovně, ve které bylo zakoupeno. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není nepřiměřené, není-li to možné, může od smlouvy odstoupit (strany by si pak vrátily poskytnuté plnění); zároveň může žádat i přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2015 19:52, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.